נלחמים בסרטן השד: ת"א בוורוד

(0)
לדרג

חודש המודעות לסרטן השד נפתח בטקס הארת שדרות רוטשילד בתל-אביב באור ורוד, יחד עם כ-200 אתרים נוספים בעולם. המסר - גילוי מוקדם מציל חיים

מאת: מערכת zap doctors

אמש (ד') הוארו באור ורוד שדרות רוטשילד בתל-אביב לציון פתיחת חודש המודעות למלחמה בסרטן השד. המסר המרכזי של הקמפיין העולמי הוא: "אבחון מוקדם, ריפוי ומניעה. גילוי מוקדם מציל חיים". במהלך חודש אוקטובר יוארו למעלה מ-200 אתרים בעולם. נקודות השיא כוללות את בניין טאיפיי 101 בטייוואן (הבניין הגבוה ביותר בעולם כיום), הארנה באיטליה, מגדל טוקיו ביפן, אמרון הטאג' בהודו, גשר צ'יין (שרשרת) בהונגריה, מגדל SKY בניו זילנד, טירת בלוודר באוסטריה, אנדרטת המילניום בסין, בית העיירה של פריז בצרפת, נמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס בארה"ב ועוד.

יוזמת הפרויקט העולמי היא הגב' אוולין לאודר, סגנית נשיא בכירה של חברות אסתי לאודר ומייסדת ויו"ר הקרן לחקר סרטן השד, בשיתוף עם האגודה למלחמה בסרטן.

סרטן השד: ידע הוא כוח

הארת שדרות רוטשילד בתל-אביב באור ורוד, המסמל לכל אישה את החשיבות למודעות למלחמה בסרטן השד, נעשית זו השנה העשירית בישראל במקביל להארת אתרים רבים בעולם. בשנים קודמות הוארו באור ורוד לציון המאבק בסרטן השד, גשר המיתרים בירושלים, מגדלי עזריאלי בת"א, מגדל דוד בירושלים, היכל הספר בירושלים, מגדל שלום בת"א ומגדל אביב ברמת גן.

בחודש אוקטובר יערכו פעילויות של האגודה למלחמה בסרטן בישראל. משימתה של יוזמת הארת האתרים, אוולין לאודר, היא למקד את תשומת הלב בסרטן השד ולהפיץ את המסר, כי גילוי מוקדם מציל חיים. כיוון שסרטן השד מתגלה מוקדם יותר, הטיפול מתחיל מהר יותר ושיעור ההחלמה עולה בהתמדה. נשים בעולם כולו מבינות כי ידע הוא כוח, והפחד שאפף לפנים את סרטן השד, הולך ופוחת.

בואו לדבר על זה בפורום סרטן השד.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום