אפליקציות העתיד מגייסות משקיעים

(0)
לדרג

מד צעדים חדשני, אוזניות לשינה טובה, אפליקציות לניטור איכות האוויר; האפליקציות החדשניות בתחום הבריאות מחפשות מימון באינטרנט

מאת: נעה פז

חברות המפתחות אפליקציות, כולל אפליקציות לבריאות האדם, מחפשות לרוב תמיכה ממשקיעים, שותפים או חברות גדולות. אך לא כולם הולכים במסלול זה, ויש יזמים המנסים למצוא מימון בעזרת פרוייקטי מימון המוני של האפליקציות, תוכנות והאביזרים שאותם ברצונם לייצר ולהפיץ. כאן תמצאו מספר פרויקטים למימון בתחום הטכנולוגיה הלבישה בבריאות.

RunRite. קרדיט: צילום מסך
RunRite. קרדיט: צילום מסך

RunRite

RunRite זוהי אפליקציה ופלטפורמת תוכנה אשר עוזרת לאצנים לעקוב אחר מידע אודות התנועות שלהם, ולנצל את המידע בדרך טובה יותר. מרכיבים חיישן על כל רגל ואלו עוזרים לאסוף את המידע. האלגוריתם של התוכנה הופך את המידע להצעות לשיפור טכניקת הריצה, מקליט את הצעדים, קצב הריצה ויציבה טובה ולא טובה מהלך הריצה. פרוייקט מימון ההמון צריך לגייס 60,000$.

Kokoon- אוזניות EEG. צילום מסך
Kokoon- אוזניות EEG. צילום מסך

Kokoon- אוזניות EEG

מטרת האוזניות החכמות של קוקון היא לעזור לשינה טובה יותר. משמעות הדבר היא שהעיצוב שלהן נוח ומותאם גם לשינה. לאוזניות חיישן EEG מובנה שאוסף נתונים אשר יעזרו למשתמש לעקוב אחר ולהבין את שנתם. האוזניות קולטות באמצעות החיישנים מתי המשתמש נרדם, ומכבות את המוזיקה או צלילי המדיטציה. קוקון ביקשה לגייס 100,000$ וכבר עברה את המטרה, וגייסה מעל חצי מיליון דולר.

TZOA

זהו חיישן קטן המתחבר לבגדים. החיישן לא אוסף נתונים על המשתמש, אלא על סביבתו. החיישן יכול לדווח אודות איכות האוויר, קרינה אולטרה סגולה, אור, לחות וטמפרטורה. המכשיר והאפליקציה (המחוברים בבלוטות') נותנים המלצות אודות בחירת מסלול הליכה או רכיבה שונה כדי להימנע מזיהום, אבק, ושהות בשמש. משתמשים יכולים לחלוק את המידע אחד עם השני וכך ליצור מפות לאיכות אוויר בעזרת שיתוף המונים. המטרה שהציבו המפתחים היא 50,000$.

NextToMe

אפליקציית NextToMe עוקבת אחר רמת זיהום אוויר, חשיפה לקרינה אולטרה סגולה, טמפרטורת המשתמש, רמת האלכוהול בדם, הגובה בו נמצא האדם ולחץ אוויר. ניתן לענוד את המכשיר כצמיד או כמחזיק מפתחות. המידע נשלח אל האפליקציה המלווה את החיישן באמצעות בלוטות'. האפליקציה מציגה גם מידע אודות זיהום אוויר הנמצא באיזורים בהם נצאים אנשים אחרים הנעזרים במכשיר. הפרוייקט מעוניין לגייס 50,000$.

המידע והתמונות מ-mobihealthnews.com

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום