כוננות קיץ: הצרת היקפים וחיטוב הגוף

(0)
לדרג

מזג האוויר מתחמם מיום ליום, ולפני שנרגיש הקיץ כבר יהיה כאן, ועמו הבריחה הבלתי נמנעת לים ולבריכה. זה בדיוק הזמן להיפטר מהצלוליט ולעבוד על חיטוב הגוף

מאת: מערכת zap doctors

עוד בנושא: צלוליט, שאיבת שומן

ריח האביב כבר באוויר, ועמו החמסינים הראשונים שמזכירים לכולם שאוטוטו יהיה כאן קיץ, ואיתו החום, הלחות והניסיון להתרענן בים ובבריכה. זו התקופה שרובנו כבר מתחילים לרכוש בגדים קלילים, וחלקנו כבר בודקות אם הן עדיין נכנסות לביקיני היפה מהשנה שעברה. זה גם השלב שבו מומלץ להתחיל לעבוד על חיטוב הגוף ועל הפחתת הצלוליט כדי להכין את הגוף לקיץ.

מהו צלוליט?

הצלוליט, המקנה לעור מראה של קליפת תפוז או גבינת קוטג', הוא עוד אחת מהתופעות המטרידות נשים רבות. צעירות ומבוגרות, מלאות ואפילו רזות מעטות הן אלה שמתהדרות בעור חלק ונטול גבשושיות באזור הישבן והירכיים.

הצלוליט נובע מכשל של מערכת הלימפה, שאינה מצליחה לנקז ביעילות את הנוזלים המיותרים והפסולת המצטברת בתאי השומן בגוף. חוסר בפעילות גופנית, קפאין, אכילת מזונות עתירי שומן ומלח ומיעוט בשתיית מים מחלישים את מערכת הלימפה. בגוף הנשי, המכיל באופן טבעי תאי שומן רבים יותר, הצטברות הנוזלים והפסולת גורמת להתנפחות של תאי השומן עד לפי עשרה מגודלם הטבעי. תופעה זו גורמת למראה הקוטג' המחוספס והכעור.

חיטוב גוף
חיטוב גוף

הצרת היקפים

אחת השיטות לחטב את הגוף ולהוריד במסת השומנים, למי שסובלת ממשקל יתר, היא הצרת היקפים. שיטה זו פועלת על אזור אחד בגוף או על כמה: הקטנת היקפים בבטן, בישבן, בירכיים, ברגליים, בזרועות ועוד. היא עוזרת להורדה במשקל, טשטוש סימני מתיחה וצלוליט וחיטוב האזורים הבעייתיים בגוף.

כיום יש כמה שיטות ומכשירים להצרת היקפים, והטיפול לא כרוך בניתוח פלסטי או בהליך פולשני אחר. בנוסף, הצרת היקפים מתבצעת ללא הרדמה, ללא כאבים וזמן ההתאוששות ממנה הוא מהיר.

איך מחזירים לגוף מראה חטוב?

אאידה תדהר, מנהלת הקליניקה לאסתטיקה רפואית אספאידה, מספרת על השיטות והמכשירים החדשניים שמשמשים את המומחים לטיפולים אסתטיים ועוזרים להם להגיע לתוצאות אופטימליות בתחום הצרת ההיקפים וחיטוב הגוף:

אבחון מוקדם על ידי מערכת INBODY

מערכת מתקדמת המאפשרת אבחון מדויק של יחס רקמת השומן בחלקי הגוף השונים, מיפוי כמות הנוזלים הסמויים בגוף (בצקות), ומגוון רחב של מדדים פרא-רפואיים נוספים. באמצעות האבחון ניתן להתאים עבור מי שמתכננת לעבור הצרת היקפים תוכנית טיפולים מלאה וייחודית, שתאפשר בסופו של דבר את התוצאות הטובות ביותר.

עיסוי בשאיבה באמצעות Vacu-Press SPM

פעולת מכשיר זה מבוססת על עיקרון הדומה לשיטה של כוסות רוח. את מקומן של כוסות הזכוכית לקפה, ששימשו את המרפאים בעת העתיקה, מחליפות כוסיות שאיבה המחוברות ליחידת שליטה דיגיטלית, המפעילה לסירוגין לחץ חיובי ולחץ שלילי על האזור המטופל. המטפל מורח ג'ל מיוחד על העור, וכך הכוסיות נעות על העור בתנועה חלקה ונעימה.

העיסוי ממריץ באופן משמעותי את מחזור הדם והלימפה, מפרק עודפי שומן, מגביר את קצב שריפת השומנים, מחזק את רקמות החיבור שבגוף וממצק את העור.

עיסוי באמצעות Slide Styler

טיפול חדשני הנמשך 30 דקות, ומיועד לפלג הגוף התחתון או העליון. הוא נעשה באמצעות חליפה מיוחדת המורכבת מתאים המתמלאים ומתרוקנים לסירוגין באוויר בעזרת משאבה. כאשר התאים מתמלאים, החליפה מתנפחת ויוצרת לחץ עדין על הגוף. גלי הלחץ, המשתנים באופן מדוד וקבוע, מזרזים את פעילות מערכת הלימפה, משפרים את זרימת הדם ומפחיתים באופן משמעותי את הצלוליט.

Vacustyler

המכשיר, שפותח במקור עבור אסטרונאוטים, משמש לאספקת דם לרגליים בתנאים של חוסר משקל. המכשיר יונק ודוחס לסירוגין את פלג הגוף התחתון. היניקה גורמת להרחבה מרבית של כלי הדם, ומאפשרת קליטה מוגברת של פלסמה וחמצן. הדחיסה גורמת להתכווצות מהירה ומרבית של כלי הדם. הטיפול שואב את כל חומרי הפסולת והפחמן הדו חמצני מתוך התאים ומסלקם מהגוף. הוא יעיל מאוד נגד צלוליטיס ונמשך כ-30 דקות.

עטיפת הגוף

טיפול זה, הנעשה בפלג הגוף התחתון בלבד, מסיים את מחזור הטיפולים ומנצל את היכולת הטבעית של הגוף להתנקות מרעלים ולספוג חומרים מזינים באמצעות הזעה. ראשית כל מורחים את העור במסכה עשירה המבוססת ברובה על קפה ירוק, המסלק ביעילות את הרדיקליים החופשיים שהם תוצרים של קרינה, זיהום אוויר, עישון, חומרי הדברה ועוד.

הקפה הירוק שובר את הקשרים של השומן הבין-תאי ומשחרר אנזימים המפרקים מצבורי שומן ונוזלים. לאחר שמורחים את המסכה, עוטפים את הגוף בניילון נצמד. העטיפה ההדוקה גורמת להזעה מוגברת ומאפשרת לקפה הירוק לחדור לשכבות העמוקות של העור, לטהר רעלים, לסלק צלוליט, להפחית משקל ולהצר היקפים.

בואו לדבר על זה בפורום קוסמטיקה רפואית - אקנה, פיגמנטציה, צלוליטיס.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום