הצצה לעולם הלבנת השיניים: פודקאסט עם רופא שיניים מומחה

(0)
לדרג
תוכן מקודם

ד"ר פאדי שחאדה, רופא שיניים ומומחה לאסתטיקה רפואית, מספר על דרכים להלבנת שיניים, מה הם היתרונות והחסרונות של שיטות ההלבנה השונות ומוסיף גם טיפ

רופא שיניים ,מומחה לשיקום הפה
050-5702255

ד"ר פאדי שחאדה, רופא שיניים ומומחה לאסתטיקה רפואית, מסביר כי הלבנת שיניים חשובה בעיקר ליופי, אך היא גם בריאה במידה מסוימת. "הלבנת שיניים בדרך כלל לא גורמת בעיות או נזקים, ואם זה יפה, למה לא לעשות?", הוא אומר.

כמה זמן מחזיקה הלבנת השיניים?

ד"ר שחאדה מציין כי בימינו קיימים חומרים, טכנולוגיות ושיטות חדשות להלבנת שיניים, המאפשרים תוצאות עמידות יותר לאורך זמן. הוא מציין כי גם הצורך וגם הטיפול הם אינדיבידואליים. במטופלים שמעשנים, שותים הרבה קפה או משקאות רוויי פיגמנטים, תוצאות הניקוי וההלבנה יישמרו  לתקופה של כשנה. לעומת זאת, במידה ששומרים, מטפחים ומטפלים היטב בשיניים, ההלבנה יכולה להחזיק לאורך שנים רבות.

שיטות הלבנה - בבית או במרפאה?

ד"ר שחאדה מפרט על שתי שיטות ההלבנה העיקריות: הלבנה ביתית באמצעות כיפות אינדיבידואליות לשיניים, והלבנה במרפאה. הוא מסביר כי התוצאות בהלבנה הביתית - ללא השגחת רופא ועם ריכוז חומרים נמוך יותר - מתקבלות לאחר טיפול ארוך יותר. לעומת זאת, ההלבנה במרפאה המבוצעת בהשגחת רופא, עם חומרים חזקים יותר, מספקת "תוצאות מיידיות, יפות וחזקות יותר".

הלבנת שיניים – לנשים בלבד?

בניגוד לתפיסה הרווחת, ד"ר שחאדה מציין כי גברים ונשים כאחד מגיעים לטיפולי הלבנת שיניים.

מה חשוב לדעת לפני הלבנה?

ד"ר שחאדה מדגיש את חשיבות ההסברה למטופל לפני ביצוע ההלבנה, כולל יתרונות וחסרונות, החומרים והמכשור בהם משתמשים, משך זמן הנראות של התוצאות והשפעות אפשריות על השיניים.

מה ההבדל בין הלבנה לציפוי שיניים?

ד"ר שחאדה מבהיר את ההבדל בין הלבנת שיניים לבין ציפוי שיניים: "בהלבנה אנחנו רק משנים את צבע השיניים הטבעיות. במקרים של שיניים שעברו חבלה או טיפולי שורש, אנחנו מבצעים גם הלבנה פנימית כמובן, בשונה מהלבנה רגילה".

האם קיימת רגישות לאחר הלבנת שיניים?

ד"ר שחאדה מרגיע ואומר כי ההלבנה אינה כואבת, ורגישות קלה לאחריה היא אינדיבידואלית וגם אז היא חולפת לאחר שעתיים.

וטיפ לשמירה על לובן השיניים?

ד"ר שחאדה מנדב טיפ חשוב: "לא משנה אם עשיתם הלבנה או לא, אני ממליץ לשמור על צבען הלבן של השיניים על ידי הימנעות משתייה ואכילה של מזונות וחומרים המכילים פיגמנטים וצבעים, כמו גם על ידי צחצוח קפדני לאחר שתייה או אכילה של מזונות ומשקאות אלה".

האזינו לפודקאסט >>> 

  • צור קשר
ד"ר פאדי שחאדה רופא שיניים
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום