טכנולוגיית אינוויזליין המתקדמת: יישור שיניים יעיל ללא מתכות

(0)
לדרג
תוכן מקודם

ד"ר בועז צור, מומחה לאישור שיניים ומרצה באוניברסיטה העברית, מסביר על יתרונות טכנולוגיית אינוויזליין החדשנית המבוססת על שימוש בסדרה של קשתיות שקופות ליישור שיניים, ללא ברזלים

טיפולי שיניים ,מומחה לאורתודונטיה
077-9977265 (מספר מקשר)

ד"ר בועז צור הוא רופא שיניים מומחה בעל ניסיון רב שנים בתחום האורתודנטיה. הוא שם דגש משמעותי על בריאות הפה ואסתטיקה עבור מטופליו. במרפאתו שבירושלים מציע ד"ר צור מגוון טיפולים מתקדמים ביותר, בהם מיושמות טכנולוגיות חדשניות להשגת החיוך המושלם.

לדבריו, טכנולוגיית אינוויזליין החדשה היא הטכנולוגיה המתקדמת ביותר ליישור שיניים ללא שימוש במתכות. הטכנולוגיה מבוססת על סדרה של עשר עד 60 קשתיות שקופות, אותן מחליף המטופל כל עשרה ימים בממוצע.

יתרונות הקשתיות השקופות

לדברי ד"ר צור, היתרון המרכזי של שיטת אינוויזליין הוא בעובדה שהיא מאפשרת יישור שיניים ללא הצורך בשימוש בברזלים - קוביות מתכת או חוטי מתכת הנראים בפה. הקשתיות השקופות הן אסתטיות יותר והטיפול באמצעותן הוא נוח וכמעט בלתי מורגש עבור המטופל.

בנוסף מסביר ד"ר צור כי הטיפול בשיטת אינוויזליין מבוסס על תוכנת מחשב, שבה קובע הרופא את תכנית הטיפול ומזיז את השיניים באופן מדויק ומבוקר. מדובר, אם כן, בדיוק מירבי ולכן גם יעיל יותר מאשר טיפול ידני עם ברזלים.

הטיפול מתאים לכל הגילאים

על פי צור, טכנולוגיית אינוויזליין מתאימה כיום לכל גיל, החל מילדים בגילאי שבע-שמונה שנים ועד למבוגרים. לדוגמה, היא יכולה לשמש להרחבת קשת השיניים אצל ילדים, או לתיקון צפיפות ואי התאמה בין הלסתות במתבגרים ומבוגרים.

ידע מקצועי הכרחי להצלחה

על אף הטכנולוגיה המתקדמת, מדגיש ד"ר צור כי עדיין נדרש ידע אורתודנטי ומקצועי רב כדי להשיג תוצאות מיטביות של הטיפול. לכן, הוא ממליץ לפנות לטיפול אצל מומחה לאורתודנטיה ולא לרופא שיניים כללי.

מודעות לטיפול בעקבות פרסום ולקוחות מרוצים

ד"ר צור מציין כי בשנים האחרונות חל גידול משמעותי במודעות הציבור בישראל לאפשרויות הגלומות בטכנולוגיית אינוויזליין ליישור שיניים. לדבריו, הסיבה המרכזית לכך היא הפרסום האינטנסיבי של החברות המובילות בתחום זה. כמו כן, מטופלים שעברו טיפול מוצלח ממליצים לחבריהם ומגדילים את הביקוש והמודעות לאפשרות זו.

לסיכום, לטכנולוגיית אינוויזליין המתקדמת ליישור שיניים ללא מתכות יתרונות רבים. הטיפול באמצעות קשתיות שקופות הוא אסתטי ונוח יותר עבור המטופלים ומתאים לכל הגילאים. עם זאת, ד"ר צור מדגיש שעדיין נחוץ ידע מקצועי של מומחה כדי להבטיח הצלחה מירבית לטיפול.

(צילום ראשי: שאטרסטוק)

האזינו לפודקאסט >>>> 

ד"ר צור בועז-מומחה ליישור שיניים
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום