אסתטיקה רפואית והיתרונות בטיפולי יופי מקצועיים

(0)
לדרג
תוכן מקודם

אביבית זגר, בעלת ותק של מעל 20 שנה בתחום האסתטיקה והאנדוקרינולוג, מומחה לאסתטיקה רפואית, ד"ר גאנם גאזי, מציעים מגוון טיפולים אסתטיים מקצועיים המקדמים מראה טבעי לאורך זמן בקליניקה ייחודית

שירותי אסתטיקה רפואית
053-7106483 (מספר מקשר)

ד"ר גאנם גזי, רופא אנדוקרינולוג ומומחה לאסתטיקה, ואביבית זגר, בעלת קליניקה לאסתטיקה כבר עשר שנים ובעלת ותק של מעל 20 שנה בתחום, מפעילים יחד קליניקה ייחודית לטיפולים אסתטיים. השילוב של רופא ומטפלת מנוסה בתחום האסתטיקה יוצר סינרגיה הוליסטית המשפרת את מצבם האסתטי והרגשי גם יחד של המטופלים.

הייעוץ הראשוני הוא ללא תשלום וכולל המלצות לבניית תכנית טיפולית מותאמת אישית לכל לקוח. הליווי הוא תמיד אישי ורגיש, כל הטיפולים מתבצעים באמצעות חומרים איכותיים המאושרים על ידי משרד הבריאות והם כוללים ביקורת ומעקב אחרי התוצאות.

טיפולי יופי

הטיפולים נועדו להחזיר מראה צעיר ורענן יותר ללקוחות המבקשים להיראות טוב יותר ולהתמודד עם סימני ההזדקנות. בקליניקה ניתנים טיפולים מגוונים לתיקון כתמי גיל, הרמת עפעפיים, מילוי קמטים וקווים בחומצה היאלורונית ובוטוקס. כמו כן, מתבצעים טיפולים כמו יישור אף, הגדלת שפתיים, טיפול בחוטים להרמת עפעפיים ועוד. מטרת הטיפולים להעניק למטופלים ולמטופלות מראה צעיר וטבעי ככל הניתן.

בקליניקה משתמשים במגוון חומרים המוכחים כבטיחותיים לטיפולים וביניהם: חומצה היאלורונית, המוזרקת למילוי קמטים וקווים בפנים; בוטוקס (בוטולינום טוקסין) - מוזרק להחלקה ולהעלמת קמטי הבעות וכתמי גיל; חוטים ייעודיים להרמת עפעפיים והקניית מבט צעיר יותר. בקליניקה מעניקים גם טיפולים למילוי שפתיים - להגדלתן ולשיפור המראה, וכן ניתוח לשינוי צורת האף ויישורו.

הסיכונים וחשיבות הניסיון המקצועי

ד"ר גאזי מציין כי לטיפולים יכולים להיות גם סיכונים, כגון חסימה כלי דם מחומצה היאלורונית או שיתוק שרירים מבוטוקס. לכן, חשובים ניסיון ומקצועיות של הרופא המטפל. כמו כן, יש להימנע מהגזמה בכמות הזריקות.

ד"ר גאזי וזגר מדגישים כי ניסיון מקצועי בביצוע טיפולי אסתטיקה מצמצם את הסיכון לסיבוכים אפשריים, כמו גם מעקב אחרי המטופלים לאורך זמן. בנוסף, הם דואגים להמליץ למטופלים רק על הטיפולים הנחוצים באמת ולא להגזים בכמות הזריקות.

שמירה על מראה טבעי

אביבית זגר מדגישה שהם דוגלים במראה טבעי ולא מגזימים בטיפולים ובהזרקות. לדבריה, יש נשים שמקבלות יותר מדי זריקות ונראות לא טבעיות לאחר מכן. במידת הצורך, היא אף מנסה לשכנע מטופלות להימנע מטיפול יתר.

מחירים נגישים

על אף שמדובר בטיפולים יקרים יחסית, ד"ר גאזי ואביבית זגר מציינים שהם שומרים על מחירים סבירים ונגישים יחסית. הם לא רודפים אחרי רווחים גבוהים.

לסיכום, בקליניקה המשותפת של ד"ר גאזי ואביבית זגר הממוקמת ברעננה, בבית פרסי, האווירה היא ביתית ואישית. שני המומחים מציעים מגוון רחב של טיפולים אסתטיים מקצועיים ואיכותיים בקליניקה הייחודית, תוך  גישה זהירה ומתונה לטיפולים המהווה יתרון בולט למטופלים המעוניינים בשיפור המראה ושמירה על טבעיות.

האזינו לפודקאסט >>>

  • צור קשר
אביבית זגר - ביוטי פייס
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום