אמנות האיזון בין גוף לנפש: המסע האישי של פזית שטה

(1)
לדרג

שגרת איזון בריאה בין הגוף לנפש היא אמנות שדורשת ידע, ניסיון והבנה עמוקה של האדם. פזית שטה, מאמנת ומטפלת בנשים, מספרת על מסעה האישי לאיזון ועל שירות הדיאטה הייחודי שהיא מציעה לנשים

המסע שעבר על פזית שטה היה לא פשוט. היא סבלה במשך למעלה מעשור מהקאות, עלתה וירדה במשקל, ולאחר שהבינה את מקור הבעיה, החליטה להקדיש את חייה כדי ללמוד ולהבין כיצד פועל גוף האדם, ובפרט גוף האישה. מתוך המצוקה האישית שלה ובעזרת לימודים האינטנסיביים, היא פיתחה שיטה ייחודית והוליסטית המאפשרת לנשים ליצור איזון בריא בין גופן לנפשן.

שיטה ייחודית בהתאמה אישית

שיטתה של שטה מתמקדת בכל אישה באופן אישי - היא בודקת את הדם, לומדת את מאפייני גופה ונפשה ויוצרת עבור המטופלת תכנית אישית המותאמת לצרכיה, להעדפותיה וליכולותיה. לעומת דיאטות רגילות, שיטתה מציעה תכנית דיאטה הבנויה על מאפייני המטופלת והיא נבנית בשיתוף איתה

דיאטות רגילות נוטות להיכשל

95% מהדיאטות נכשלות בטווח הארוך. שטה מסבירה שהסיבה העיקרית בגללה דיאטות רגילות נכשלות היא שהן לא מותאמות לאדם הספציפי. היא מדגישה שחשוב לא רק מה אוכלים אלא גם מתי וכמה. יש ללמוד את הגוף ולהבין מה נכון עבורו. לכן, השיטה שלה נותנת כלים מעשיים שהאישה יכולה להתאים לחייה, ותוצאותיה נשמרות לטווח הארוך.

אוכלוסיית היעד והצרכים שלה

הנשים שמגיעות אליה הן בגילאי 40-50, לאחר שניסו הכו ועייפו מלרדת ולעלות שוב ושוב במשקל. הן חוות תסכול עמוק מהפער בין הרצון להרגיש טוב יותר לבין חוסר היכולת להשיג זאת. שטה מסייעת להן למצוא את הדרך האישית לאיזון, תוך הקשבה והבנה עמוקה.

בתהליך עולים קשיים רגשיים רבים הקשורים לדימוי הגוף. שטה מסבירה שלעתים האישה נראית טוב מאוד, אך עדיין מרגישה שזה לא מספיק בהתאם לתפיסות החברתיות. היא עוזרת לנשים לקבל את עצמן כמו שהן ולאזן את תפיסתן העצמית.

המטרה הסופית היא שהאישה תרכוש כלים להיות עצמאית ובריאה לטווח ארוך מבלי להיות תלויה באף אחד. שטה מספרת כי החלה לשווק את שירותיה ברשתות חברתיות לפני כשנה וזוכה למענה חיובי.

סיכום ומסרים חשובים

פזית שטה מעבירה מסר חשוב לפיו הגוף תמיד שואף להיות בריא, ועלינו לתת לו את הכלים להגיע לאיזון. היא מציינת שהשמנת יתר היא מגיפה עולמית הפוגעת קשות בבריאות, ולכן חשוב מאוד לטפל בה ולמצוא דרכים בריאות לאיזון הגוף.

בזכות המסע האישי שעברה והידע הרב שצברה, פזית שטה מסוגלת לסייע לנשים רבות למצוא את האיזון המיטבי עבורן בין גופן לנפשן. היא מציעה שירות ייחודי ומותאם אישית עבור כל אישה, תוך הבנה עמוקה של האתגרים הגופניים והנפשיים.

(צילום: שאטרסטוק)

האזינו לפודקאסט >>>

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום