עיסוי מקצועי – דרך יעילה להתמודדות עם לחצים ושיקום הגוף והנפש

(0)
לדרג
תוכן מקודם

בעולם המודרני הלחוץ ובוודאי בישראל, אנו נתונים ללחצים באופן קבוע למדי ושגרת החיים התובענית מפירה את השלווה הנפשית. עיסוי מקצועי עשוי להשקיט את הסערה ואף לשקם את הגוף והנפש

שירותי אסתטיקה רפואית
055-4319272 (מספר מקשר)

אילנית דלל היא מומחית לעיסויים ולטיפולים במגע, בעלת ניסיון של למעלה מ– 20 שנה בתחום, המנהלת בהצלחה רבה את מרכז הבוטיק הטיפולי "הבריאות שבפינוק". דלל מסבירה את ההשפעות החיוביות של המגע והעיסוי על המתח והלחץ ומדגישה כי העיסוי הוא כלי חשוב לא רק להרגעה אלא גם לשיקום וריפוי.

עיסוי עוזר לגוף להתמודד עם לחצים

דלל טוענת כי עיסוי אינו רק דרך מצוינת לפינוק ולהנאה אלא שהוא אמצעי טיפולי חשוב להתמודדות עם מתחים ולחצים נפשיים. לדבריה, רוב לקוחותיה הם אנשים הסובלים מלחץ וסטרס בשגרת חייהם, והעיסוי מסייע להרגיע ולרומם את הגוף והנפש שלהם.

דלל מסבירה שכאשר הגוף נתון במצב של סטרס ממושך, הוא נזקק לכלי מקצועי שיעזור לו להרגיע את המתחים והלחצים. העיסוי, על סוגיו השונים, מאפשר לגוף ולנפש להירגע, להאט קצב ולמצוא שיווי משקל. ההנאה מהמגע והחום מסייעת לכך. ללא טיפול הולם, היא מזהירה, הגוף עלול לפתח כאבים, דלקות ובעיות בריאותיות הנובעות מהמתח המצטבר.

מגוון טכניקות עיסוי למגוון בעיות

דלל מציעה מגוון רחב של טכניקות עיסוי: עיסוי שוודי הכולל גם שמנים אתריים להרגעה, עיסוי באבנים חמות הפועל על זרימת הדם, עיסוי בוץ חם להרפיה עמוקה, עיסוי לספורטאים הממוקד בשרירים ובפציעות, ועיסוי אורתופדי לבעיות ספציפיות בגוף. כל שיטה פועלת באופן שונה על מנת לאזן, לרפא ולשקם את הגוף.

תדירות העיסוי

על פי דלל, התדירות המומלצת לעיסוי משתנה בין אדם לאדם. יש הזקוקים לעיסוי שבועי קבוע כחלק משגרת החיים שלהם, יש המסתפקים בעיסוי חודשי או רק באירועים מיוחדים. המלצתה היא להקשיב לצורכי הגוף והנפש - ככל שהלחצים והכאבים חריפים יותר, כך נדרש טיפול תכוף ואינטנסיבי יותר בעיסוי ובמגע. עיסוי בתדירות קבועה ונכונה עשוי לסייע רבות.

"חשוב להקשיב לגוף שלנו", אומרת דלל, "לדעת מתי הוא זקוק לטיפול מפנק ומרגיע ולעיסוי מקצועי".

לסיכום, עיסוי בידיים מקצועיות יכול להיות חוויה משקמת ומהנה כאחת לגוף ולנפש. מדובר בצורך אמיתי ובדרך יעילה שעוזרת לגוף להתמודד עם לחצים, להירגע ובמקרים מסוימים אף לרפא או להקל על בעיות רפואיות הנגרמות בשל מתח נפשי מצטבר.

האזינו לפודקאסט >>>>>

  • צור קשר
הבריאות שבפינוק - קליניקת בוטיק לעיסוי מקצועי וטיפול בצלוליט
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום