שיקום הפה – השתלת שיניים לכל הפה ביממה אחת!

(0)
לדרג
תוכן מקודם

מי מאיתנו לא היה רוצה לסיים את טיפולי השתלים בתוך יום? ד"ר ניצן שלזינגר מסביר שהדבר לחלוטין אפשרי באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. האזינו לפודקאסט

רופא שיניים
077-2312258 (מספר מקשר)

ביקור אצל רופא השיניים אף פעם לא מרגיע איש. הדברים אמורים במיוחד לגבי הליך ההשתלה המקובל, הכולל מספר שלבים ומלווה באי נוחות עד לביצוע הטיפול האחרון.

ומה אם אפשר לקצר את כל ההליך לכדי יום אחד בלבד? בשיחה בתכנית "דוקטורס" ברדיו תל אביב, מרחיב ד"ר ניצן שלזינגר, מנהל המרכז לאסתטיקה והשתלות שיניים, על ההליך החדש והמקוצר לביצוע השתלות ועל התוצאות המיטביות שהוא מציג.

ד"ר שלזינגר מזכיר כי הליך השתלה קלאסי כלל עד היום מספר ביקורים אצל רופא כירורג. במידה שאדם איבד שיניים והיה זקוק לשתלים, היתה מותקנת בפיו תותבת זמנית, ולאחריה המתנה, הנחת השתל, החזרת התותבת ולסיום, הנחת השיניים הקבועות עם הכתרים הקבועים. אכן, הליך לא קצר במיוחד.

האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים, לצד דיגיטציה טובה יותר, מאפשרים לרפואת השיניים המודרנית לקצר משמעותית את ההליך בעזרת עקירה וביצוע מיידי של שתלים בלסת, תוך התקנת גשר "קבוע- זמני", לדברי ד"ר שלזינגר, אשר יוחלף בגשר קבוע. כל התהליך נמשך מספר שעות קצרות, לרוב שתיים-שלוש שעות בלבד!

הדבר מסייע כמובן לסובלים מחרדות בביקוריהם אצל רופא השיניים, ובעזרת סדציה (טשטוש) ניתן להעביר את פרק הזמן הקצר ממילא בצורה מהירה עוד יותר, ללא ביקורים חוזרים ועם תוצאות איכותיות ונוחות. על פי מחקרים, טיפול בשיטה זאת מגדיל את סיכויי השתל לשרוד זמן רב יותר, לצד הפחתה משמעותית של הסיבוכים האפשריים כתוצאה מהתערבות כירורגית פחותה.

בשיחה מפרט ד"ר שלזינגר גם על טיפול בתרחישים כמו מקרי זיהום, מה מציעים ומה עושים כאשר קיים חוסר בעצם בלסת? כיצד מעניקים טיפולים כמו הרמת סינוס ושתלים זיגומטיים? על אלה, כמו גם על נושא ההשתלה הממוחשבת ויתרונותיה, תוכלו לשמוע בפודקאסט המלא שנערך עימו >>>>

להאזנה לשיחה המלאה >>>>   

  • צור קשר
ד"ר שלזינגר ניצן
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום