רפואה דיגיטלית: היתרונות שבשיקום הפה

(3)
לדרג
תוכן מקודם

מה הם היתרונות של רפואה דיגיטלית? כיצד הם באים לידי ביטוי במקרי שתלים וממה כדאי להיזהר בביצוע שתלים בחו"ל? האזינו לד"ר דן פיינגולד

טיפולי שיניים ,מומחה לשיקום הפה
053-7933216 (מספר מקשר)

כבר בפתח השיחה עימו, שהתקיימה במסגרת התכנית "דוקטורס" ברדיו תל אביב, מבהיר ד"ר דן פיינגולד כי רפואה דיגיטלית לא באה להפוך עולמות על פיהם בתחום רפואת השיניים. לדבריו, רפואה דיגיטלית היא אמצעי עזר המשפר את האיכות, הדיוק והנוחות שבטיפול בעזרת אמצעים דיגיטליים. בעזרתה, אנו מקבלים זמינות, אסתטיקה ואורך חיים טוב יותר של כתרים משקמים למשל.

דוגמה מוחשית ליתרונות רפואה דיגיטלית ניתן למצוא במקרה של לקיחת מידות הפה, כפי שמסביר ד"ר פיינגולד: "אם בעבר היינו משתמשים במידות לא מדויקות מחומרים סיליקוניים למדידה, היום יש לנו סורק במצלמת תלת מימד, שהיא המילה האחרונה בתחום רפואת שיניים. היא נותנת לנו דיוק מירבי". עם מידות מדויקות יותר, גם הנוחות הופכת למקסימלית עבור המטופל.

עוד בשיחה מסביר ד"ר פיינגולד כי הטרנד של יציאות לחו"ל לטיפולי שיניים בשל המחיר הזול עלול בסופו של דבר לעלות ביוקר. "הנזק הרבה יותר גדול מהתועלת", הוא אומר ומזכיר כי טיפולים כאלה הסתיימו בעוגמת נפש של מטופלים שסבלו מטיפול רשלני שהבטיח טיפול שיניים בעלות נמוכה, אך הנזק שנגרם בעקבותיו הצריך תיקונים שעלו בהרבה על מחיר ההשתלה הזולה. אכן, זול עלול לפעמים לעלות ביוקר.

על האמצעים והמטרה שבשימוש ברפואה דיגיטלית, שאלת הכאב בזמן ההשתלה ("לא כולם סובלים" – יש סיבה לאופטימיות) והחשיבות שברכישת ידע וניסיון בשימוש באמצעים דיגיטליים ("לא כל מי שקנה סורק, יודע להשתמש בו"), מספר בהרחבה ד"ר פיינגולד בפודקאסט היומי.

האזנה נעימה >>>>

  • צור קשר
סיטי דנט
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום