רפואה פרטית עד הבית: יש מי שדואג לכם

(1)
לדרג
תוכן מקודם

כאשר הרפואה הציבורית בישראל לא עונה על הצרכים שלנו, תחום הרפואה הפרטית עד הבית פורח וממשיך להתייעל. שיחה בנושא עם תום מינקוב, בעלים ומייסד חברת טים מד

רופא פרטי
073-7576770 (מספר מקשר)

שוב ושוב אנו שומעים על מצוקת מערכת הבריאות. הרפואה הציבורית, שכבר תוארה מספר פעמים כ"על סף קריסה", לא יכולה לענות על כל הדרישות הרפואיות כפי שנוכחנו לדעת בתקופת הקורונה. מרפאות קופות החולים מתקשות לעמוד בתורים, שמתארכים גם מאוד בבתי החולים, כך שהרפואה הפרטית, בדגש על רפואה פרטית עד הבית, הופכת ליותר מבוקשת מבחינת בדיקות ואבחונים למתלוננים. נכון, ממש כפי שבעבר ביקורי הבית היו חלק בלתי נפרד מהווי הטיפול הרפואי.

תום מינקוב, הבעלים והמייסד של חברת טים מד, מספר על רפואה עד הבית ומתאר אותה ככזו שלא נועדה לספק מענה לכל בעיה, כיוון שבמידת הצורך יש להפנות אדם לחדר מיון, אך המענה, היעילות והמהירות שבמסגרתה מקבל אדם שיחת ייעוץ ואף הפניה של רופא מומחה בתחומו המתאים לו ספציפית ומגיע עד אליו, מסייעים בקבלת שירות תכליתי ואישי לבעיה הרפואית.

רפואה פרטית – כבר לא צריך לקחת משכנתא

"אנחנו מתמקדים בכל לקוח ובמה שהוא צריך", מספר מינקוב על שירותי רפואה פרטית עד הבית, ומוסיף כי אם עד לפני עשור זימון רפואי כזה היה כרוך בהוצאות כספיות ניכרות, הרי שכיום, העלות הגיונית ונגישה יותר לאוכלוסיה. מבחינת ההליך, בשיחה הראשונה ניתנת האינפורמציה על הבעיה הרפואית של המתלונן, ועל פיה מגיע לביתו בזמינות מהירה יחסית הרופא הרלוונטי. הדבר מתאים לבדיקות ולטיפולים מסוימים, כאשר כאמור במקרים חמורים, כמו למשל אירוע לבבי, יפונה האדם במהירות אל בית החולים. במקרים דחופים של סיכון חיים, לא נלקחים כמובן סיכונים.

"אנחנו זמינים לכל לקוח בכל דבר, גם אם אנחנו לא יכולים לתת את השירות הספציפי. אנחנו תמיד נשמח להכווין את הלקוח", מסכם מינקוב את תכלית פעילות החברה.

זקוקים לרפואה פרטית עד הבית? חפשו בגוגל "רופא פרטי עד הבית" או חייגו לטלפון שמספרו: 077-9979790

האזינו לשיחה המלאה עם תום מינקוב >>>>

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום