החיוך הוא המראה של הגוף

(0)
לדרג
תוכן מקודם

במרפאת הפה והשיניים של ד"ר עלא ספדי בכפר משהד מאמינים בפתגם "החיוך הוא המראה של הגוף" - חיוך זוהר ובריא הוא כרטיס הביקור שלכם ולכן אין דבר חשוב יותר משמירה על בריאות הפה והשיניים. על כך ועל הטכנולוגיה המתקדמת שמאפשרת תוצאות מצוינות, בכתבה הבאה

רופא שיניים ,מומחה לשיקום הפה
053-5230401 (מספר מקשר)

ד"ר עלא ספדי הוא רופא אחראי במרפאת הפה והשיניים בכפר משהד זה 20 שנה, ובשנים אלו צבר ניסיון רב בכל סוגי הטיפולים המשקמים והאסתטיים ברפואת השיניים. "חובתנו היא לשמור על השיניים הטבעיות של המטופלים שלנו", מסביר ד"ר ספדי. "הכי קל זה לעקור שיניים, אבל אחר כך צריך להתמודד עם תוצאות העקירה למשך שנים".

"לדבריו, צריך לשמור על מקומן של השיניים החסרות, אם זה בעזרת השתלות או טיפולים אחרים, למנוע מחסור והידלדלות העצם באזור העקירה ועוד בעיות. לכן, אני אומר למטופלים לא להזניח ולהגיע למצב שאין ברירה אלא לעקור, אלא להגיע אלינו כמה שיותר מהר כדי שנטפל בזמן". הגישה שגיבש ד"ר ספדי היא לעשות כל מה שאפשר כדי לשמור על שיניים טבעיות ולהימנע מעקירת שיניים.

כלים מתקדמים

מרפאת הפה והשיניים מציעה מגוון טיפולים במטרה ליצור למטופלים חיוך מושלם. אחד הטיפולים החשובים ביותר הוא שיקום פונקציונלי ואסתטי, בעזרת מכשור רפואי מתקדם והניסיון הרב שצברו בעולם רפואת השיניים.

בשלב הראשון של הטיפול תיבנה במרפאה תכנית טיפול כוללת ומפורטת ויענו על כל שאלה של המטופל או המטופלת. המרפאה מצוידת במכשור המתקדם ביותר הקיים בתחום רפואת השיניים כדי שהמטופלים ייהנו מטיפול איכותי שיישמר לאורך שנים רבות.

אחד המכשירים המתקדמים שמציעה המרפאה הוא סורק תלת מימד, אחד הכלים הבולטים והמתקדמים ביותר ששינה את עולם ההשתלות והאסתטיקה הדנטליות. הסורק נותן תמונה מדויקת ומהירה של השיניים והרקמות הרכות סביבן באיכות מדהימה, שאינה אפשרית במדידה ידנית.

אם בעבר רופא השיניים יצר הטבעת שיניים בצורה ידנית לפני השתלה, שיש בה הרבה מקום לטעויות ואי דיוקים, היום המדידה נעשית בצורה ממוחשבת וברמת דיוק מדהימה.

יתרונות נוספים לסורק הממוחשב

יתרון נוסף של הסורק הוא קיצור משמעותי של זמן הטיפול וחיסכון של הרבה מאוד זמן למטופלים. במקום להגיע שוב ושוב לרופא השיניים, כל התהליך שלפני ההשתלה עצמה נעשה בפעם אחת.

סורק תלת מימד בטיפולי שיניים

הסורק יוצר הדמיה ראשונית בתלת מימד של האזור לאחר ההשתלה, כלומר איך ייראו השיניים והפה אחרי ההשתלה. לפי המודל הזה, הרופא והמטופלים יכולים לראות איך תיראה ההשתלה בפועל וזה משפר מאוד את האיכות האסתטית של הטיפול.

כיצד זה עובד?

הסורק הדנטלי מורכב על מכשיר שנראה כמו מברשת שיניים והתהליך כולו מהיר מאוד, ללא כאבים כלל. רופא השיניים מצמיד את המכשיר לאזור אליו הוא מתכנן להחדיר את השתל או השתלים, והסורק מצלם אלפי תמונות מזוויות שונות.

הנתונים שאסף הסורק מועברים מיד למחשב, ולפי הנתונים רופא השיניים מתכנן את הטיפול. לפי המודל התלת מימדי קובעים את כל תהליך הטיפול, ממיקום מדויק של השתלים ועד הכנה של שיניים זמניות.

"במהלך השנים צברתי ניסיון בביצוע אלפי טיפולים משקמים ומשמרים", מעיד ד"ר ספדי ומסביר כי "הטכנולוגיה החדשה כיום מאפשרת לי להציע למטופלים טיפולים ברמה הגבוהה ביותר בתחום רפואת השיניים".

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום