שבוע 13 להריון

(2)
לדרג

ברוכה הבאה לשליש השני ,שנקרא גם "ירח הדבש של ההריון" כי מרגישים טוב יותר. רוב האנשים מרגישים בנקודה זו נוח מספיק להתחיל ולספר למעגל החברים שלהם. ניתן גם לזהות כבר את מין העובר

מאת: מערכת zap doctors

ברוכה הבאה לשליש השני! זה בדרך כלל הזמן שבו האימהות מרגישות במיטבן. הן נמצאות כבר מעבר לשמחה של ההריון המוקדם והן בעלות יותר אנרגיה. ישנן כאלה שדחו את הפצת החדשות הטובות עד לנקודה זו. אם את אחת מהנשים הללו, תיהני לספר עכשיו את החדשות ותחשבי על דרכים יצירתיות לעשות זאת. זה גם הזמן שבו האב, כמו גם בני משפחה אחרים, מתחילים להיות יותר מעורבים, מפני שההריון הופך למשהו יותר מציאותי עבורם. עודדי אותם להשתתף בהריון שלך, עד כמה שאת מרגישה נוח בכך.

העובר

דברים רבים מתרחשים בשבוע זה. כל 20 השיניים נוצרו, אך יש עוד זמן עד להופעתן. התינוק שלך שוקל כ-28 גרם. קחי בחשבון כי השליה שוקלת כך גם כן. המעיים של תינוקך נודדים מחבל הטבור לבטן שלו. הסיסים מתפתחים גם הם בתוך המעיים, מה שעוזר לתנועות המעיים והעיכול. הלבלב שלו אפילו מייצר אינסולין. מקוניום - הצואה העוברית הראשונה של תינוקך מתפתחת.

האב

זה הזמן לחגוג! סיימתם עם השליש הראשון. אולי חיכיתם כדי לספר למשפחה ולחברים. רוב האנשים מרגישים בנקודה זו נוח מספיק להתחיל ולספר למעגל החברים שלהם.

בדיקה מומלצת

זיהוי מין העובר.

למידע נוסף היכנסו לעמוד שבועות הריון

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום