שבוע 9 להריון

(12)
לדרג

את עשויה למצוא את עצמך עם אף גדוש ואף דימום מהאף, נסי להשתמש במכשיר אדים כדי לשכך את הסימפטומים. אל תופתעי אם תבכי בזמן פרסומות בטלוויזיה, זה ההורמונים שגורמים לך רגישות יתר

מאת: מערכת zap doctors
האם

את עשויה למצוא את עצמך עם אף גדוש (אף גדוש ודימום מהאף הן תופעות די נפוצות בזמן ההריון). נסי להשתמש במכשיר אדים או בתכשיר מלחלח על מנת לשכך את הסימפטומים. את ממשיכה להרגיש עייפות, בחילה, וכנראה גם סחרחורות ואת אפילו עשויה לחוות פרקי זמן של עילפון.

העובר

יש כבר מרפקים! התינוק בערך באורך של 17-13 מ"מ מראש עד עכוז, ובערך במשקל גרם אחד. הבהונות מתחילות לקרום עור וגידים. בלוטת המין הפכה לאשכים (במקרה של בן) או לשחלות (במקרה של בת). התינוק יזוז אם יגעו בו דרך דפנות הרחם וגם יכול לזוז באופן ספונטני. התחזקות העצמות עשויה להתחיל גם היא.

האב

אל תופתע אם היא בוכה בזמן הפרסומות או סתם ללא סיבה הנראית לעין. אלה פשוט ההורמונים, הגורמים לה להיות יותר מצוברחת. אם אתה חושב שזה רע שאתה הצד הסופג, תן לנו להרגיע אותך בכך שזה בהחלט לא נעים להרגיש כאילו גופך נכבש, כמו שמרגישה זוגתך. שוב, הבשורות הטובות הן שככל שהשליה מתחזקת ומתחילה להשתלט על חלק מהורמונים הללו, האם לעתיד מרגישה טוב יותר.

בדיקה מומלצת

בדיקת אולטרה-סאונד לאבחון ההריון, נוכחות דופק עוברי, קביעת גיל ההריון המדויק, מיקומו ומספר העוברים.

למידע נוסף היכנסו לעמוד שבועות הריון

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום