פורנוגרפיה להמונים

(0)
לדרג

על עיתון רכילות חדש, שעמד לחשוף תמונות נועזות של כוכבת טלוויזיה, מה עומד מאחורי הצורך הנואש "לראות לה"

מאת: איך רואה הצרכן הממוצע של פורנו ופרסומות את הסיכוי יוצא הדופן (והאם הוא באמת כל כך יוצא דופן?) לראות את מושא תשוקתו ב"לייב", ומהי בכלל פורנוגרפיה?
על פורנוגרפיה

מאחורי כל קלטת פורנו עומדים מספר גורמים: העולם הכוחני שמייצר אותה, כולל הסוכנים, הבמאים, המפיצים, המשווקים, הפרמידה הגדולה והנאנקת שרובצת כולה על גבו (או גבה) של הכוכבים שהם בעצם רק בורג קטן (ובדרך כלל מנוצל ומשופשף) במערכת.

מערכת נצלנית ודורסנית שתקצר היריעה לתאר את משמעותה במובן הפמיניסטי, הערכי, פורנו לרוב בהחלט מקביל לזנות עבור אותן נשים וגם עבור אותם גברים, ניצול ציני של מצב חלש יחסית על מנת להרוויח כסף מהתשוקות הכמוסות ביותר של כל גבר.

מהצד השני עומד כמובן הקהל, הצרכן, שרוכש לעצמו פנטזיה בעטיפה מרשרשת (או בעטיפה בארבעה שקלים בבסטה בשוק, אבל בעטיפה) מניח את הקלטת או את ה- DVD בתוך המכשיר ומעמיד פנים שמשהו אחר קורה לו, למה זה כל כך מפתה ומגרה? האם זה רק סקס? ולמה כשמדובר בדמות ציבורית המהומה גדולה אף יותר?

חוק טבע?

ההסטוריה מלמדת אותנו שקלטות וצילומים סופם להתגלות, וחבל שכל כוכבת זוטא המצלמת את עצמה להנאתה ולהנאת חבריה, או מוכרת תמונות עירום שלה בתחילת דרכה לא זוכרת את זה (או לא לומדת מספיק הסטוריה). מרילין מונרו, פמלה אנדרסון, ביל קלינטון ואפילו ביבי נתניהו, הציבור עסוק מאוד ודורש מאוד, ותמיד תימצא הנקודה החלשה שדרכה ידלוף המלל או הויז'ואל , חוק טבע.

פרסומות ופורנו

כשצופה הגבר הממוצע בפרסומת בטלוויזיה (בעיקר בפרסומות החדשות המטיפות לסקס ואלימות) מייד הוא מדמה עצמו בתפקיד זה או אחר, מעמיד את עצמו במקום הגיבור, משתכנע לרכוש מוצר צריכה זה או אחר, וכעבור שלושים שניות נותר כשחצי תאוותו בידו (ואז הוא ניגש ורוכש גלידה, אוטו, או חזיה חושנית) התדמית שנותרה במוחו נצרבת אט אט לתוך עולם הדמיון והפנטזיה שלו, וכשהוא שומע שנמצאו קלטות לוהטות של כוכבת מסויימת (זו או אחרת, למען האמת זה לא ממש משנה).
מייד כולו רוטט מהתרגשות, הנה הדרך האמיתית באמת "להיות שם" לכבוש, מהר יותר גבוה יותר חזק יותר.

אם יצליח להניח ידו על הקלטת הזו (או אפילו להוריד אותה באינטרנט באיכות מפוקסלת ורעועה) הרי שהוא "שם" ושם "באמת" (משום שזו קלטת שהיא במו ידיה צילמה, היא שם, בגופה, קוראת רק לו)..

האדם שעמד לפרסם את הקלטת שממנה התחיל כל הפסטיבל נעצר, אתמול הוא שוחרר ממעצרו אחרי שטען שהתייעץ עם עורך דין, נודע לו שהפרסום הקלטת אינו חוקי, והוא אכן לא פרסם אותה.. אז מדוע הוא למעשה נעצר? האם זה הצורך להעלות בכוח את הפרשה לכותרות (דם בשדרות, ניסויים בבעלי חיים, הבו לנו משהו יותר עסיסי לנעוץ בו את שינינו...)

לדבריו הגיעו אליו הקלטות מעובד ניקיון שהניח עליהן את ידיו אחרי פריצה לביתה של הכוכבת.
צו איסור פרסום (אירוני קצת לא? הרי הפרסום הוא שורש כל העניין..) הוטל על הפרשה, ולנו לא נותר אלא להמשיך לדון בהשפעת הידיעה שאי שם מסתובבת קלטת כזו (חשופה לעין שוטרים וחוקרים..) על הגברים בארצנו.

שמועות

חרושת השמועות רוחשת, כבר היום בבוקר הודיע לי בגאווה נהג מונית כי הוא יודע בדיוק במי המדובר, ואף טרח ופירט את תוכן הקלטות (החסוי לחלוטין כזכור)

ושוב, כך מניח הגבר הממוצע את ידיו הוירטואליות על גופה הוירטואלי של מי שחשקה בה נפשו. פורנוגרפיה היא סיפור משרתות להמונים, גאולה דרך הביבים, בדרך כלל דרך סיפור של "חניכה" ו"הצלה" האשה עוברת מסע ארוך של גילוי עד לאור המוחלט, וזה כנראה מה שמושך כל כך את ההמון העייף, השבע, לוחמים של כורסא, ישחקו הנערים (והנערות) לפנינו.


בואו לדבר על זה בפורום סקסולוגיה

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום