לראות יותר טוב מסטיב אוסטין האם זה אפשרי?

(0)
לדרג

חדש בטיפולי הסרת משקפיים. הזרוע הרובוטית מנהלת את התיקון הנדרש. זיאופטיקס וויבפרונט (Zyoptix WaveFront) הנה טכנולוגיית לייזר חדשה המאפשרת תיקון בלייזר להסרת משקפיים, תוך שיפור חדות ואיכות הראיה.המערכת, המתבססת על טכנולוגיה שפותחה על ידי סוכנות החלל האמריקנית נאס"א ונחשבת למדויקת ולבטוחה ביותר כיום, אומצה לתחום ניתוחי הלייזר וחוללה מהפכה, כשהיא מאפשרת להגיע לרמת ראייה של טובה מראיית 6/6.

מאת: חנן זיסו - עורך האתר

לראשונה זרוע רובוטית מבצעת את הטיפול בהתאמה להליך סריקה ואבחון של יכולת ראיית העין באופן ממוחשב . המערכת, מזהה את הבעיות האינדיבידואליות של כל עין ועין, הן מבחינת חדות הראייה והן מבחינת איכות הראייה.

אל דאגה, טכנולוגיה מתקדמת זו, אינה הופכת את הרופא למיותר. להפך, הרופא אחראי על החלק הכירורגי של הטיפול וכן על האופטימיזציה של תוצאת הטיפול. על מנת להפעיל את המכשור ולקבל את התוצאה הטובה ביותר המתאפשרת, נדרש ניסיון של מאות מיקרים בהפעלת המכשור.

המרכז הרפואי "עיניים" מהמובילים בתחום זה , הציג לאחרונה בכנס בינלאומי שנערך בים המלח אלפי מקרים שבוצעו ברשת עיניים באמצעות מכשור זה, ע"י ד"ר לוינגר וצוות רופאי "עיניים".

ייחודו של תיקון מסוג זה שהוא מאפשר טיפול גם לבעלי קרניות דקות שבעבר אובחנו כלא מתאימים . לבעלי מספרים גבוהים במיוחד, וגם לבעלי קרניות מצולקות הסובלים מעכירות בראייתם.

משקפי קריאה לפח

טיפול חדש להסרת משקפי קריאה. ראייה חד עינית הנה תיקון חדש לצורך הסרת משקפיים בלייזר המאפשרת לראות היטב לקרוב וגם למרחוק. שיטה זו מיועדת למטופלים בני 40 ומעלה הזקוקים או יזדקקו בקרוב למשקפי קריאה.

בכנס בינלאומי שנערך לאחרונה בים המלח, פורסם מחקר חדש ומקיף בנושא הראייה לקרוב לגיל המבוגר פרסביופיה. המחקר אשר נערך ע"י רשת "עיניים" בהנהלתו של ד"ר לוינגר הפריך את הטענות הישנות לגבי אי היכולת לעשות ניתוחי לייזר למרכיבי משקפי קריאה בלבד. והציג את שיטת ה- MONOVISION כטיפול בו הושגו התוצאות הטובות ביותר בחדות הראייה , בכ- 95% מהמקרים.

בביצוע התיקון, עוברים המטופלים טיפול לייזר שבו מתקנים את העין הדומיננטית לראייה לרחוק ואת העין הפחות שלטת לראייה לקרוב. התיקון בטכנולוגיית הלייזר, מאפשר תוצאה יציבה וחוסך לחלק ממרכיבי משקפי הקריאה את התלות בהם.

ישנן שיטות חדשניות נוספות אולם כולן ניסיוניות והתוצאות שהן מניבות אינן אמינות ומשביעות רצון. ולפיכך אנו לא ממליצים לשקול ביצוען בשלב זה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום