התינוקות הראשונים של תשע"ה

(0)
לדרג

בבי"ח הלל יפה נולדו 30 תינוקות בחג, ברמב"ם 38; תושבת זיכרון שלא הספיקה להגיע לבי"ח סיפרה: "הספקנו לנסוע רחוב אחד כשירדו לי המים"

מאת: מערכת zap doctors

עוד בנושא: הריון, לידה והגיל הרך

בזמן שאתם הייתם בעיצומה של ארוחת החג, מיטל נעים, בת ה-33 מחדרה, ילדה בן חמישי בחדר היולדות בהלל יפה. ובזמן שנשאתם תפילות בבית הכנסת, ויקי עובדיה, בת 38 מזיכרון יעקב ילדה את בתה השלישית מתוך שבעה ילדים, באמבולנס בדרכה לבית החולים.

במרכז הרפואי הלל יפה נולדו בחג 30 תינוקות - 20 בנות ו-10 בנים. לדברי אורנה גרינברג, אחות אחראית מחלקת יולדות, נצפה עומס לידות בחודש האחרון ולקראת החגים. ד"ר חיים דוד, מנהל חדרי הלידה של "הלל יפה" מציין כי הדבר אופייני לתקופה זו של השנה. יחד עם זאת, הוא מוסיף, כי השנה ניתן לראות גידול של כ - 5% בלידות ביחס לשנה קודמת. כתוצאה מאותו עומס מבורך, באו אל העולם בארבעת הימים מערב החג ועד לצאת השבת 30 תינוקות חדשים.

מיטל, שהייתה היולדת הראשונה בבית חולים בשנת תשע"ה סיפרה: "כבר בערב הקודם לבוקר החג הרגשתי צירים, החלטנו לא לקחת סיכון ולנסוע לבית החולים. אחרי בדיקה, החליט הצוות הרפואי לבצע זירוז והסוף של הסיפור ידוע וטוב, קיבלנו את המתנה המושלמת לשנה החדשה - את הילד שלנו".

המקרה של ויקי כאמור היה קצת שונה, "הצירים התקדמו בקצב מהיר וביקשתי מאחד הבנים שיקרא לאבא מבית הכנסת. הרגשתי שאני עומדת ללדת ואחותי הזמינה אמבולנס. הספקנו לנסוע רחוב אחד בזיכרון כשירדו לי המים. בשלב הבא הפרמדיק ראה את הראש של הילדה ושתיים-שלוש לחיצות מאוחר יותר, הילדה כבר היתה בחוץ".

בתוך כך, בבית חולים רמב"ם פתחו את השנה החדשה העם 38 תינוקות חדשים - 20 הם בנים ו-18 הן בנות. לדברי הצוות הרפואי במחלקות הנשים, כל הלידות עברו בהצלחה, וללא בעיות מיוחדות, כיאה לתינוקות של השנה החדשה.

בואו לדבר על זה בפורום הריון ולידה - הלל יפה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום