"בי"ח חדש בב"ש - בשורה לדרום"

(0)
לדרג

ראש העיר רוביק דנילוביץ' בירך על התכנון להקים את בית החולים השני בעיר עד שנת 2025. על פי ההערכות נפת באר שבע תכלול עד אז כמיליון בני אדם

מאת: מערכת zap doctors

"חיזוק הרפואה הציבורית בדרום יחד עם הקמת בית חולים ציבורי חדש בבאר שבע הם בשורה היסטורית חשובה מאין כמוה לתושבי באר-שבע והדרום כולו", כך לדברי ראש העיר באר-שבע, רוביק דנילוביץ', במסיבת עיתונאים שהתקיימה אתמול (ב') בראשות שרת הבריאות ח"כ יעל גרמן, על רקע ההכרזה על הקמת בית חולים חדש בעיר.

"הגענו היום לבאר שבע לבשר על הקמת בית חולים נוסף שיבנה בבירת הנגב, באר שבע. בכל אזור הדרום יש עתה שני בתי חולים מצוינים המשרתים את המרחב כולו ברזילי וסורוקה להם אנו חייבים תודה ענקית על פעילותם במהלך צוק איתן וכוונתנו להמשיך ולחזק את שני בתי החולים הללו בד בבד עם יציאה לתכנון בית חולים נוסף והכרחי באזור. הצעת ההחלטה המועלית לאישור הממשלה לא עוסקת רק בהקמת בית חולים נוסף, אלא היא תוכנית רחבה יותר וכוללת לחיזוק מערך הרפואה הציבורית בנגב, ושיפור איכות החיים לתושבי האזור".

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' ארנון אפק אמר כי אוכלוסיית הדרום צפוייה לגדול באופן משמעותי כחלק מתהליך ריבוי האוכלוסיה, הזדקנות האוכלוסיה וירידת צה"ל לנגב. בשנת 2025 צפויה אוכלוסיית נפת באר שבע לגדול לבין 900 אלף איש למיליון. הוא התייחס להמלצות הוועדה שעמד בראשותה ופירט את המלצותיה: חיזוק בית החולים סורוקה על ידי הוספת כ-300 מיטות, תכנון בית חולים ציבורי חדש בדרום, הקמת מערך שיקום בבית החולים סורוקה, בבית החולים ברזילי ושיקום כרוני בכפר השיקומי "עלה בנגב", הקמת טיפות חלב, פתיחת מוקדי רפואה דחופה, הוספת סטודנטים לרפואה והוספת סטודנטים לסיעוד בדרום.

בואו לדבר על זה בפורום זכויות מבוטחים בביטוח בריאות וסיעוד.


רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום