JUNE: צמיד במקום קרם הגנה

(0)
לדרג

חצי תכשיט, חצי גאדג'ט, JUNE מבטיח לאפשר לעונדות אותו להיזהר מקרינת השמש בסטייל. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

הטכנולוגיה הלבישה נכנסת אט-אט לחיינו ומאפשרת אורח חיים בריא יותר בצורה חכמה יותר ומסונכרנת עם הטלפון החכם שלנו. למרבה הצער, רוב השעונים החכמים וצמידי הכושר עדיין נראים מעט מגושמים ודומים יותר לגאדג'טים מאשר לאקססוריז אופנתיים. יש חברות ששמות לב למחסור בגאדג'טים מסוגננים, בפרט לקהל הנשי, ומספקות חידושים מעניינים.

אחד המכשירים שהוכרזו השנה בתערוכת האלקטרוניקה הבינלאומית בלאס וגאס הוא צמיד JUNE מחברת נטטמו (Netatmo), שעוצב לשם שינוי לא על-ידי מעצב גאדג'טים, אלא מעצב תכשיטים - קאמיל טופה הצרפתי, אחד ממעצבי הבית של לואי ויטון.

ג
ג'ונו, צמיד להגנה מהשמש (צילום: יחצ)

JUNE הוא קריסטל מעוצב שבבסיסו חיישן UV שמודד את עוצמת קרינת השמש ומשך החשיפה. החיישן המעוצב הזה מסנכרן את המידע עם אפליקציה סלולרית ייעודית לאייפון. בעזרת האפליקציה לאייפון, יוכלו המשתמשות (המוצר מכוון בעיקר לקהל הנשי, המודע יותר לנזקי השמש לעור) לראות בכל עת לכמה קרינת שמש נחשפו ביום, לקבל טיפים להגנה מהשמש בהתאם לסוג העור והרגלי החשיפה לשמש של כל משתמשת, ואפילו המלצות על גובה מקדם ההגנה הדרוש לכל אחת בשביל למנוע הזדקנות כתוצאה מנזקי השמש.

את החיישן ניתן להצמיד לרצועת העור או רצועת הסיליקון שכלולות בחבילה - כך הוא הופך לצמיד. לחילופין, אפשר להצמיד את רכיב החיישן היישר על הבגד שבוחרים ללבוש בתור סיכה.

בכוונת נטטמו לשווק את JUNE בארצות הברית ב-99 דולרים ליחידה ובשלושה צבעים לבחירה: זהב, טיטניום ושחור מתכתי. טרם ידוע אם תוצע גם אפליקציה למשתמשות מכשירי אנדרואיד, אבל אפשר לנחש שאם המוצר יהפוך לפופולארי מספיק, החברה תמהר לפתח אפליקציה גם למערכת ההפעלה מבית גוגל. כמו כן, טרם ידוע אם יש בכוונת החברה לשווק את המוצר מחוץ לארצות הברית. אנחנו מקווים שכן כי דווקא בישראל שטופת השמש יש צורך בחיישני UV שכיף לענוד.

בואו לדבר על זה בפורום סרטן העור ונקודות חן (שומות).

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום