חשיבות הטכניקה, הטכנולוגיה והמקצועיות במרפאת שיניים

(0)
לדרג
תוכן מקודם

תחום רפואת השיניים כולל מגוון רחב של טיפולים וככל שהטכנולוגיה מתפתחת, כך גם מרפאות השיניים דוהרות קדימה. על מרפאה מתקדמת והשירותים שהיא מציעה

רופא שיניים ,מומחה לשיקום הפה
072-3259842 (מספר מקשר)

רגע לפני שאתם ניגשים לבחור את מרפאת השיניים שתטפל בכם, חשוב לדעת כי מדובר בהחלטה חשובה, שכן היא תשפיע על איכות הטיפול שתקבלו. על מנת לבחור את המרפאה המתאימה ביותר לצרכים שלכם, חשוב לשים לב למספר גורמים: החל ממקצועיות המרפאה, הניסיון, ציוד המרפאה ועד השירות המוצע בה. שימו לב כי כיום, הטכנולוגיה מתקדמת בכל מקום וכך גם במרפאות השיניים המביטות קדימה.

פגיעות בשיניים, גם אם קשות מאוד, ניתנות כיום לשיקום מלא ובזכות טיפול שדורש השקעה מינימלית ניתן לחזור לשגרת חיים מלאה ולחיוך מפה לפה. מרפאת השיניים של ד''ר פרייזלר עוסקת בטיפולי שורש, כירורגיה לביצוע שתלים, טיפולים משמרים (סתימות), שיקום הפה על גבי שתלים, שיקום הפה על ידי תותבות ובעזרת שתלים, לקיחת מידות על ידי סריקה דיגיטלית של השיניים וכתרי אי-מקס – כל זאת תחת קורת גג אחת עם מעבדה צמודה.

כתרי אי-מקס

כתרי אי-מקס (E-Max) הם כתרי חרסינה מתקדמים המיוצרים בטכנולוגיה דיגיטלית חדשנית. הם מתאימים למטופלים שמעוניינים בפתרון אסתטי ועמיד לשיקום שיניים, ביניהם: אנשים עם שיניים קדמיות שבורות, דהויות או פגומות,  או אנשים שעברו טיפול שורש וכאלה המעוניינים לשפר את מראה החיוך שלהם.

כתרי אי-מקס ידועים בשל יתרונותיהם הרבים, ביניהם אסתטיקה יוצאת דופן - הם עשויים מחרסינה בעלת שקיפות גבוהה, המחקה את מראה השן הטבעית; חוזק ועמידות - עמידים בפני שבירה או שחיקה בצורה טובה יותר לעומת כתרי חרסינה מסורתיים ויכולים להחזיק מעמד שנים רבות; וכמו כן הם מתאימים למגוון רחב של טיפולי שיקום כמו שן שבורה, שן דהויה, שן שעברה טיפול שורש ועוד.

לקיחת מידות דיגיטלית של השיניים

לקיחת מידות דיגיטלית של השיניים היא שיטה חדשנית ומתקדמת המאפשרת לרופא השיניים לקבל תמונה תלת-מימדית מדויקת של שיני המטופל וחניכיו יתרונות השיטה הם רבים ובאים לידי ביטוי במגוון אספקטים, החל מכך שאין צורך להשתמש בחומרי מידה מסורבלים, העלולים לגרום לתחושת אי נוחות ואף להקאות אצל מטופלים מסוימים. כמו כן, הסריקה הדיגיטלית מדויקת יותר משיטות לקיחת מידות מסורתיות, מה שתורם להתאמה טובה יותר של כתרים, גשרים ושתלים. בנוסף, התהליך מהיר יותר משיטות לקיחת מידות מסורתיות וחוסך זמן הן למטופל והן לרופא השיניים.

מרפאת שיניים

סריקה דיגיטלית מאפשרת בנוסף תכנון ממוחשב ומדויק של טיפולי שיקום ואף ניתן לשתף אותה עם רופאים אחרים. אילוסטרציה: שאטרסטוק

מרפאת השיניים של ד"ר פרייזלר היא מרפאה מתקדמת המעניקה אווירה משפחתית לכל מטופל, עם ניסיון ומוניטין של למעלה מ-30 שנה. הדגש במרפאה הוא על יחס אישי וחם לכל מטופל והתאמת הטיפול האיכותי, העדכני והמתאים ביותר לכל אחד. כאמור, במרפאה מתמחים בביצוע מגוון טיפולים דנטליים ומלווים את המטופלים באופן אישי, תוך שימוש במיומנות מקצועית ברמה הגבוהה ביותר. ד''ר פרייזלר מלווה כל מטופל לכל אורך הדרך ומעניק לו מגוון פתרונות שיקומיים.

בשורה התחתונה, אם אתם מעוניינים לחזור ולחייך בפה מלא וללעוס את כל סוגי המזון, אין צורך להרחיק לכת, מאחר שבמרפאת השיניים של ד''ר פרייזלר ברחובות תוכלו לקבל טיפול רפואי מעולה המשלב טכנולוגיה מתקדמת עם טכניקות חדשניות.

פרטים נוספים בטל': 08-9390265 ובמייל: [email protected]

(צילומים: שאטרסטוק)

  • צור קשר
ד"ר פרייזלר איל
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום