העור שלנו – למה הוא כל כך חשוב?

(0)
לדרג
תוכן מקודם

למה חשוב לשמור על העור שלנו? אילו טיפולים יכולים לשמור על עורנו ולטפח אותו? סמאח אבו אחמד, רופאה במרפאת "מלנין קליניק", עונה על כל השאלות

שירותי אסתטיקה רפואית
077-8043011 (מספר מקשר)

העור שלנו הוא כרטיס הביקור שלנו בעולם. הוא הדבר הראשון שאנשים רואים כאשר הם מתבוננים בנו והוא מהווה חלק ניכר מהרושם הראשוני שאנו מפגינים כלפי חוץ. כיום קיימת מודעות לגבי שמירה וטיפוח העורמפני פגעים שונים ומגוונים, אבל איך עושים זאת? איך נשמור על עורנו בצורה מיטבית?

ברוכים הבאים למלנין קליניק, מרפאה מובילה בתחום האסתטיקה הרפואית, שחרטה על דגלה להעניק שירות מסור ומקצועי לכל בני האדם, עם כל סוג או צבע עור. במרפאה תוכלו לקבל שירותים וטיפולים מגוונים, אשר יתרמו רבות לשמירה על עורכם ולבריאותו המתמשכת.

אבל למה בעצם העור שלנו כל כך חשוב?

"העור שלנו הוא הגבול בין הסביבה החיצונית לבין הגוף שלנו", מסבירה סמאח אבו אחמד, רופאה במרפאת מלנין קליניק, "יש לו תפקידים רבים וחשובים, כמו למנוע מחיידקים ורעלים לחדור לגופנו, לשמור על חום הגוף שלנו והוא גם הדבר הראשון שרואים עלינו". ואכן, המודעות היום לעור שלנו ולבריאותו הולכת וגוברת, זאת בעיקר עקב ההתחממות הגלובלית והחשיפה הרבה שלנו לקרינת השמש ולקרינות אחרות, שעלולות להזיק ולפגוע בעורנו.

"עם השנים, מתרחשים שינויים בעור הפנים שלנו", אומרת אבו אחמד, "וזאת בשל התבגרות, חשיפת העור לשמש, אורח חיים לא בריא ועוד". ועדיין, אנשים רבים מתעלמים מהסכנות הכרוכות בחשיפה מוגברת לשמש או בפעילויות נוספות המזיקות לעורנו ולא שומרים על שגרת טיפוח והגנה על עורם.

תפקידו של המלנין

מלנין הוא בעצם מולקולה שנמצאת בעור שלנו, ש"בולעת" אור ובכך מגנה על גופנו מפני החשיפה לקרינות כאלו ואחרות. המלנין למעשה מגן על ה-DNA שלנו מפני מוטציות שונות שעלולות להיווצר כתוצאה מחשיפה לקרינה מייננת שנפלטת על ידי קרני השמש.

כפועל יוצא מכך, ניתן לומר בהכללה שככל שאדם נחשף יותר לאור השמש, כך גם כמות המלנין שנמצאת בגופו גדלה וכיוון שכך, גם העור הופך לכהה יותר. כך למעשה עובד השיזוף כאשר אדם נחשף במכוון לקרינת השמש לפרק זמן רב, מה שגורם להגברת ייצור המלנין בגוף, שגורם לכך שהעור מתכהה.

"מלנין, במילים פשוטות, הוא מה שקובע את הצבע של הגוף שלנו, והוא מגן על הגוף שלנו מקרינות", מוסיפה אבו אחמד, "לכן ישנה חשיבות רבה לטפל בעור שלנו ולטפח אותו בצורה נכונה מבלי לפגוע בו".

מהם הטיפולים המוצעים במלנין קליניק?

במרפאת מלנין קליניק מוצעים טיפולים אסתטיים וקוסמטיים רבים ומגוונים. ראשית, טיפול הסרת שיער בלייזר – אחד הטיפולים האסתטיים הנפוצים ביותר כיום, הן אצל נשים והן אצל גברים. היום, הסרת שיער בלייזר הוא כבר טיפול מובן מאליו עבורנו, אך חשוב מאוד לדעת שהוא עלול להיות גם מסוכן, ולכן חשוב לבצע את הטיפול במקום מוסמך, המשתמש במכשירים המאושרים בתו תקן אמין.

"אנו מציעים הסרת שיער בלייזר באמצעות מכשיר הקנדלה, מכשיר המאושר על ידי ה-FDA האמריקאי", מציינת אבו אחמד, "המכשיר מתאים לכל גווני העור והשיער ומופעל על ידי רופאה מוסמכת ומנוסה". יש לציין שהשימוש בטכנולוגיה זו מעניק טיפול הסרת שיער שאינו מלווה בכאב או בכוויות, זאת תוך שימוש במערכת קירור שעובדת באמצעות גז מיוחד. במרפאה תקבלו תוצאות מהמפגש הראשון, וכמובן - ללא תופעות לוואי.

טיפול נוסף המוצע במלנין קליניק הוא מתחום האסתטיקה הרפואית: מדובר בטיפולי הזרקת חומצה היאלורונית, הזרקת בוטוקס ופילר. מלנין קליניק מתמחים גם בטיפולים נוספים כמו טיפולי פיגמנטציה, טיפולי anti-aging (נגד התבגרות העור), טיפול באקנה ועוד.

"כמו כן, אנו מציעים טיפולי פנים לכל סוגי העור, הנעשים על ידי קוסמטיקאית מוסמכת שהיא גם מהנדסת תרופות ובעלת ידע בהתאמת החומרים המתאימים לכל סוגי העור", מסכמת אבו אחמד. המרפאה מציעה טיפולים רפואיים אסתטיים וקוסמטיים לכולם, והשיטות והטכנולוגיות, כאמור, מתאימות לכל צבעי העור.

סמאח אבו אחמד היא רופאה במרפאת מלנין קליניק, המתמחה בטיפולים שונים מהרפואה האסתטית ומעניקה מענה קוסמטי לכל בני האדם בכל סוגי וצבעי העור. למידע נוסף, פנו למרפאה 

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום