למה אתם מתנשאים עם התעריפים האלה?

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

21/04/2015 | 20:46 | מאת: מימה

אודי אתה אומר שיש טיפול בשירות הציבורי. אז למה אנשים הולכים לטיפול פרטי? למה לא כולם פשוט נוהרים בהמוניהם לשירות הציבורי איפה שהטיפול מוזל או בחינם? יש לך תשובה לזה? מה, אנשים אוהבים לשלם יותר סתם ככה?

22/04/2015 | 10:49 | מאת: mika

היי מומה 1. אני חושבת שסוג טיפול כמו שלנו בעייתי למצוא במסגרת ציבורית רגילה. ואצלי בכל אופן. זה מרגיש אחרת שאני הולכת באופן פרטי ( הייתי פעם גם בציבורי ולא היה לי טוב) 2. אולי תנסי לרווח את המפגשים? יש מטפלים שכן מאפשרים שלא להגיע כל שבוע אולי בהתחלה הכרחי כדי להכיר, אבל לאחר מכן אולי היא כן תסכים?

מדוע את אינך הולכת לשירות הציבורי, אם הבעיה שלך היא התעריפים "שלנו"? מי שיש לו כסף ומוכן לשלם - רשאי להשתמש בשירותי הרפואה הפרטית. יש לזה יתרונות ויש לזה חסרונות, אבל אלו החיים. ולתשובה שלך - שבשירות הציבורי מדובר בטיפול ובאנשים לא טובים - אהנהן בספקנות. אני, למשל, עובד הן בקליניקה פרטית, והן בשירות הציבורי.ואיני יכול להעיד על עצמי, אבל האנשים שעובדים אתי הם מצויינים. הטובים ביותר שיש. לי נראה סביר יותר שאת פשוט מפחדת להיות בטיפול, והכסף מהווה תירוץ טוב להפסיק אותו בנקודות משמעותיות, ולכעוס על המטפלת הלא רגישה והמבזה (ולעזוב את הטיפול). אודי

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית