עולם הפוך

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

10/04/2014 | 09:47 | מאת: נטע.

אודי, קשה לי עם ההודעות של מילי. החלטתי שמפסיקה לקרוא. מילי, אין פה ביקורת כלפייך, ההפך - דאגה והזדהות עצומה. ההודעות שלך מציפות אותי. מכניסות אותי לחרדה. שימי לב, לכתיבה שלך. ההודעות כתובות בצורה בלתי מאורגנת, וזה נותן לנו הצצה לכאוס אשר בעולמך הפנימי. אולי זה כל כך מציף אותי כי אני מפחדת שזה גם יקרה לי. אני מאוד מסודרת. מאורגנת. הכל מתוקתק אצלי. אני חרדה מחוסר סדר. אודי, כאשר אתה "שולח" מטופל לאישפוז, האם אתה מבקר אותו? מתקשר להתעניין בשלומו? משוחח עם הצוות המטפל? שומר לו את זמן המפגש הקבוע שלו? אודי, אולי תקח את מילי לטיפול? תבטיח לה שאם היא תתאשפז אז תבקר אותה. תהיה שם בשבילה. אודי, עצוב לי )-:

10/04/2014 | 13:45 | מאת: נעמה.

נטע יקרה, מכירה את שיר הילדים הזה, עולם הפוך? הפזמון שלו: עולם הפוך-הפוך עולם הכל תמיד חסר, אבל מושלם פנים אחור-אחור פנים אמור, מה יש בחוץ משבפנים. מרגישה אותך בזמן האחרון גם רוצה שלא יגעו, יתקרבו, יטיבו/יכאיבו, וגם מבקשת דרך מילי את אותה ההצלה והעזרה. כך מה שבחוץ מגיע למה שבפנים, והכל חסר אבל מושלם... נעמה.

הי נטע, כשמטופל שלי באשפוז אני בקשר עם הצוות המטפל, אבל מאפשר להם לעשות את העבודה שלהם ומשתדל שלא להפריע. באשר למילי - זו פנטזיה חביבה, אבל מילי בטיפול... אודי

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית