רעיון למימה

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

03/08/2015 | 20:17 | מאת: ooooofff

אם יורשה לי ללא כל אחריות מקצועית מכל סוג שהוא להציע לך מימה ללמוד להיות עורכת דין לדעתי המקצוע פשוט לבוש עליך וזאת מכמה סיבות 1. הלימודים קצרים יחסית, רק תואר ראשון 2. את טובה מאד בכתיבה 3. את טובה מאד להתקיף את היריב 4. את אוהבת לקרא אני קוראת אותך וחושבת שבתור עורכת דין לענייני משפחה את פשוט תעשי חיל. תוכלי לפתוח לעצמך קליניקה עצמאית, תרוויחי יותר טוב מהמטפלת שלך, יהיו לך כלים להילחם בכל הרוע שאת מרגישה שיש מסביב, וגם תצליחי להפיק מעצמך תועלת ותהיי מרוצה. שוב, לא מכירה אותך אישית לא רוצה שתהיינה לך טענות כל שהן באיזה שהוא שלב חושבת שכדאי לך להתייעץ עם מי שמכיר אותך אישית אבל מתוך מה שאת משתקפת בכתיבה שלך כאן נראה שאת מתאימה כל כך ללבוש את הגלימה, לכתוב את כתבי הטענות, להיכנס ביריב, לא לוותר. התכונות הללו שלך, במקום שיתקעו אותך, במקום שלא יאפשרו לך להמשיך הלאה, הן הלאו שיאפשרו לך להמריא, הן אלו שיהוו את הכנפיים שלך להיות מוצלחת בקריירה שלך. כן, יגידו לך שהמקצוע מוצף, אבל הטובים תמיד לטייס, מי שטוב מצליח. נקודה למחשבה

03/08/2015 | 21:07 | מאת: מיכ

אוף, (למה אוף? איזה כינוי זה? יאללה תשני למשהו מועיל, קל לתת עצות לאחרים :) סתם זה בצחוק...) והייתי ממש רוצה לשמוע עלייך קצת יותר חוץ מלקרוא הודעות לאחרים, מוכנה לשתף? אני מסכימה כל כך עם מה שכתבת למימה!!!!! יישר כח! מימה תתחילי לעשות ממיץ לימון לימונדה, מחכה לשמוע למה נרשמת ללמוד...(גם אם אין לך כלום, בגרות וכו'..תמיד אפשר להשלים!!!)בהצלחה!

03/08/2015 | 23:33 | מאת: מימה

אבל מה שבעיקר בלט לי בהודעה מבין השורות זאת הטחת ביקורת להוטה... וההמלצה להכוון תעסוקתי זה כמו התירוץ שאיפשר את ההזדמנות למנות את כל סעיפי הביקורת עליי במן סוג של תחכום, שאם נגיד לה 'קחי את זה למקום מועיל ותהיי עורכת דין, מתאים לך' כאילו בעצם באים בכוונה טובה להציע הצעה בונה ולא ישימו לב למנות הגדושות של ביקורת ונגיעות ציניות ששזורים בנאמר. טוב נו בסיידר. הולכת ללמוד עריכת דין ממחר, תכף, כבר... מה לא נעשה בשביל גלימה !

04/08/2015 | 13:48 | מאת: ooooofff

כשרציתי להטיח בך בקורת עשיתי זאת בגלוי מאד, ולא ניסיתי להסתיר אבל פתאום נפל לי האסימון שאת כל כך מתאימה להיות עורכת דין ומהרתי להציע לך את זה אבל את החלטת שזו ביקורת משכך רק מראה לך כמה לא נכון את שופטת מה שאנשים אומרים לך לאחר שראית שפעם אחר פעם הטחתי בך בדיוק מה שחשבתי עדיין חשבת שמסתתר משהו בהצעה הטובה שלי. יש לך בעיה, ואת צריכה לפתור אותה עם עצמך ולא עם הטחת אשמות בכל העולם ואשתו ואני עדיין חושבת שמתאים לך להיות עורכת דין אם תנתבי את היכולת שלך לאפיק נכון וחיובי

04/08/2015 | 15:32 | מאת: ooooofff

אם לא הולך באוניברסיטה יש מכללות כמו פטריות אחרי הגשם יש גם מלגות הכל יש רק צריכים רצון לא תאמיני איז הפיק אפ יהיה לך כאשר תרשמי ללימודים, תשקיעי תצליחי תפרחי, בלטי, תתפרסמי, יש לך מקום להביע את עצמך, והעיקר לעשות, להיות שקועה בעשיה חיובית, לעושת לעצמך, ולקבל כלים לעשות לאחרים, תגלי עולם מופלא, עולם שבמקום לצפות לקבל, את זו שתתני, את זו שתובילי, תראי את העולם עם משקפיים אחרים לחלוטין יש לך את זה את מסוגלת תאמיני ביכולות שלך במקום כל היום לגרד את הפצעים, תשימי מייק אפ ותהני מהחיים (במטפורה)

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית