בעיה

דיון מתוך פורום  מחלות ריאה

18/10/2016 | 13:32 | מאת: נאדין

האחות שהתקשרה אליי מהמרפאה שלכם אמרה לי שתשלח את טופס הבקשה לברונכוסקופיה למרפאה שלי כדי שיעבור אישור. התקשרתי קודם והמזכירה במרפאה אמרה שאין לה תיעוד במחשב שנשלחה בקשה לבדיקה ואין לה את המסמך בפקסים. חג עשיו ואין לי למי להתקשר אצלכם ולא נראה לי שהבדיקה תאושר תוך שעה מחר בין 8 פתיחת במרפאה ל 9 וחצי זמן הבדיקה. מה לעשות? אולי להכנס אליכם דרך מיון או שנראה לך בוודאות שהבדיקה תאושר וכדאי להשאיר פיקדון?

שלום נאדין. לאחר ששללנו גוף זר אני ממליץ לך להמשיך מעקב במרפאת ריאות אחת למספר חודשים לפי הצורך במקום שנוח לך. רפואה שלמה

20/10/2016 | 04:08 | מאת: נאדין

על כל מה שעשית למעני. מה שנותר בגדר שאלה מבחינתי הוא שמרגע ששאפתי את החתיכה לא הרגשתי שהיא יצאה ומאז היו לי צפצופים רק בצד אחד בהאזנה בסטטוסקופ שלא נעלמו עם סימביקורט(אמנם ביום הבדיקה לא כי זה לא היה קבוע) ומועקה קשה בחזה עד הלוע אחרי ששרתי או עשיתי פעילות קצת מאומצת, כל אלה לא היו לפני השאיפה. איך יכול להיות שהיא לא הייתה שם אחרי כל זה, אפשרי שהיא נספגה מאליה? גורם לי להרגיש שעברתי את כל זה לחינם וחבל. בינתיים אני אחרי הפעולה לא מרגישה טוב כפי שסיפרתי לך. מאוד כואב לי הגרון וזה מחמיר ככל שהשעות עוברות, שיעולים כואבים, המון ליחה (טיפה דם) וצרידות עם קצת קוצר נשימה. מקווה שיעבור במהירות ואם צריך ביקורת, אשמח לחזור אליך במרפאה בהמשך. אתה מקסים, המשך כך :)

מנהל פורום מחלות ריאה