היי ליאת

דיון מתוך פורום  פסיכותרפיה

29/11/2015 | 08:08 | מאת: sigal

שמחה לראות שחזרת שיהיה רק בטוב והרבה :)

לקריאה נוספת והעמקה

היי sigal טוב לשמוע ממך :) מה שלומך? ליאת.

29/11/2015 | 19:27 | מאת: sigal - אביב

צעד ועוד צעד ושניים אחורה ואחד לעמוד ..אבל המגמה קדימה ..ליאת נכנסתי לכאן בעבר בניק הזה ואחר כך הגעתי למקומות אחרים בניק אחר כיאה למצבי הפיצולי אני רוצה לאחד אותם ...אז אם לא אכפת לך אני אשתמש בניק השני והוא אביב זה קצת מפחיד זה כמו לעשות אינטגרציה בן החלקים שלי ...יש בזה משהו מקדם ..ומפחיד :)

30/11/2015 | 19:53 | מאת: א.ה.

הי :-) ליאת, שמחה מ-א-ד לראות שהפורום מראה אותות חיים מחדש. סיגל-אביב - וואי, לא ידעתי שמדובר באותה דמות. שם היא גלויה כל-כך, וכאן נראתה לי חבויה. בהמשך לדברייך, סיגל-אביבונת, כותבת בכינוי ותיק פה, כינוי, שאני דווקא מתחברת לראשי התיבות שהוא ייצג עבורי די בראשית הדרך, בפורום אחר. היו לי בעבר מלאן כינויים (אוי, פרגמנטציה...). אבל כבר תקופה ארוכה שנצמדתי כאן לכינוי אחד בלבד, ובפורום המקביל לכינוי אחר. הבנות הותיקות כולן יודעות שאני אותה אחת - מידע שהועבר בינהן בהתכתבויות חוץ פורומיות. הכתיבה שלי די באותו הסגנון בכל הכינויים שהיו, כך נראה לי. כאן נראה לי שאשאר א.ה. אם אבחר לכתוב, אבל, אנא, אם אפשר לבקש, השתדלו לא לערבב בין הפורומים. ליאת - איני זוכרת באיזה מצב הייתי לפני הפסקת הכתיבה כאן. אחפש, ולפי מה שאמצא, אולי אעדכן אותך בעץ חדש. בכל מקרה, ד"ש חם, ליאת, מקווה שבסדר אצלך. הבנתי שהיו כאן גם קולות כעס, אבל בסיכומו של דבר, את כאן ולא נטשת :-) א.ה.

א.ה יקרה טוב לשמוע ממך ומרגש, ובכלל נעים לשמוע את כל הקולות הותיקים שהכרתי. אשמח מאד אם תעדכני, מה איתך? לגביי, אני מבינה את קולות הכעס , אפילו מאד מבינה, אבל יש דברים שלא תמיד תלויים בי ...בכל אופן, אכן לא נטשתי, ואני פה שוב ושמחה על השיח המעניין. ליאת.

מנהל פורום פסיכותרפיה