טורדנות ומחשבות אובססיביות ocd

דיון מתוך פורום  שווה לכל נפש

25/04/2016 | 18:16 | מאת: אילן כהן

שלום לך וחג שמח..מזה כמה שנים אני סובל מאו סי די בדיקות חוזרות אם הדלת נעולה אם המפתחות במקום אם הגז סגור ועודדד אני חי אם זה שנים ודי מתגבר..לעולם לא הלכתי לטיפול... נולד לי ילד לפני חצי שנה והאו סי די התחיל להתבטות במחשבות אובססיביות של אם חלילה אני אפגע בילד(הבנתי שזה קורה לנשים אחרי לידה גם) באים לי דמיונות ומחשבות מפחידות על כל מיני מצבים שאני פוגע בו ברור שאני לא רוצה בכך ואוהב אותו יותר מכל דבר בעולם.. אם אני יודע שהמחשבות סתם משקרות לי ולא הגיוניות אז למה זה מהדהד בראשי? אני לא מעוניין בתרופות וכאלה..אני אדם שמח בריא עובד לעולם לא היו לי דכאונות.מאושר הכי בעולם שיש לי כזה ילד חמוד..אבל המחשבות גורמות לי לחרדה ולפחד שאולי יפגע בו חלילה ושובבב זה סתם בראש ..איך אני עוזר לעצמי לחזור לחיים רגילים..ללא המחשבות הרעות??

לקריאה נוספת והעמקה

אילן שלום מחשבות טורדניות הופכות להיות כפייתיות מפני שהן מפחידות אותך, אין ערך לתוכן ולא צריך להתעמק בו אלא להבין שלמחשבות אין כוח הן רק מחשבות , ברור שאתה לא תעשה לילד שלך את מה שעובר לך בראש, תנסה כל פעם שיש מחשבה כזאת להגיד לעצמך עוברת לי מחשבה ש... המטרה להרחיק את ההדבקות במחשבה אבל לא להילחם בלגרש אותה כי זה רק גורם לה להשאר יותר. אני ממליצה לקרא את הספר " להתגבר על מחשבות טורדניות" שנכתב על ידי קלארק ופורדון. בהצלחה עירית

26/04/2016 | 16:16 | מאת: אילן

אם אני פוחד מדבר שבעצם לא הגיוני אז מה אני חולה נפש משוגע.? אני בנאדם חכם פיקח.. מנגן על 3 כלי מוסיקה אני מאוד חכם באמת.. אז איך אחד כמו לא מצליח לסלק מחשבה מטומטמת??.

מנהל פורום שווה לכל נפש