דיאטה חדשה? פולי קפה ירוק

(0)
לדרג

מחקר: אנשים שנטלו פולי קפה ירוק מדי יום, הורידו בממוצע 8 קילוגרמים ממשקלם, תוך חצי שנה. בסך הכל נרשמה ירידה של 10.5% במשקל וירידה של 16% בשומן הגוף

מאת: מערכת zap doctors

פולי קפה ירוק מסוגלים להביא לירידה של 8 קילוגרמים במשקל, כך לפי מחקר שתוצאותיו הוצגו במהלך הכנס השנתי מטעם ה-American Chemical Society.

במחקר השתתפו 16 גברים ונשים, בגילאי 22-46, שסבלו מעודף משקל. המשתתפים נטלו את פולי הקפה הירוק בצורת תוספים במינון של 700 מיליגרם ו-1,050 מיליגרם. הם גם קיבלו טיפול-דמה (פלסבו) בשלב אחר במהלך המחקר. הגברים והנשים החליפו בין הטיפולים כל שישה שבועות. בין לבין הם הפסיקו נטילת כל טיפול ובאופן זה שימשו כקבוצת ההשוואה לעצמם. הם לא שינו את הרגלי התזונה שלהם והיו פעילים גופנית. בסך הכל נערך המחקר 22 שבועות.

הירידה הממוצעת במשקל הגוף עמדה על 7.7 קילוגרם, כאשר חלק מהמשתתפים איבדו 3.1 קילוגרמים ואחרים השילו 11.8 קילוגרמים ממשקלם המקורי. בסך הכל, חלה ירידה של 10.5% במשקל הגוף, וירידה של 16% בשומן בגוף. הירידה במשקל בקבוצת הטיפול הפעיל הייתה גדולה יותר מהירידה במשקל בקבוצת הפלסבו, כאשר הירידה הגדולה ביותר תועדה כאשר נטלו למעלה משתי מנות פולי קפה.

אף אחד מהמשתתפים במחקר לא התלונן על תופעות לוואי; מאחר שהקפסולות מרות מאוד, מומלץ לבלוע אותן עם הרבה מים לפני ארוחה. מומחים בתחום שהתייחסו למחקר טענו כי למרות הממצאים המעניינים, מדובר במחקר קטן וקצר, ולכן דרושים מחקרים נוספים בנושא.

בואו לדבר על זה בפורום אימון, כושר גופני ותזונה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום