כתרי זרקוניה - השיקום המתקדם והאסתטי ביותר

(0)
לדרג
תוכן מקודם

לכתרי זרקוניה על כרום בר יש מספר יתרונות שקשה להתווכח איתם והם מהווים פתרון מעולה וחדשני למקרים בהם חסרות בפה שיניים | על הבחירה הנכונה בשיקום הפה, בכתבה הבאה

טיפולי שיניים ,מומחה לכירורגיית פה ולסתות
077-9979781 (מספר מקשר)

הטכנולוגיה מתקדמת כל הזמן, ואת התוצאות הנהדרות שלה אנו רואים גם בעולם השיקום הדנטלי המודרני: טכנולוגיות חדשניות מאפשרות טיפולים יוצאי דופן בתחום השתלים והכתרים, התוצאות טובות יותר ומשך הטיפול קצר יותר. אחת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר כיום היא כתרי זרקוניה על כרום בר - פתרון מעולה ואף פופולרי במקרים בהם חסרות מספר שיניים.

לכתרי זרקוניה על כרום בר יש מספר יתרונות שקשה להתווכח איתם: הם חזקים ועמידים יותר מכתרי זרקוניה רגילים, כך שהם לא נשברים גם בלעיסה חזקה, למשל לעיסה של תפוח עץ שבעלי כתרים ישנים נמנעים מלאכול. מחקר שנערך בשנת 2019 מצא שכתרי זרקוניה על כרום בר שרדו ב-95% מהמקרים לאחר עשר שנים, בהשוואה ל-85% שרידות של כתרי זרקוניה רגילים. יתרון זה חשוב במיוחד עבור אנשים שנוטים לסבול משחיקה של שיניים, אנשים שחורקים שיניים, אנשים בתזונה מיוחדת (ירקות חיים למשל) או אנשים שזקוקים לשיקום של שיניים טוחנות.

מהי זרקוניה?

זרקוניה היא חומר קרמי המדמה באופן מושלם את מראה השיניים הטבעי, ללא מתכת כלל. כתרי הזרקוניה על הכרום בר מהווים את סוג השיקום היוקרתי והמתקדם ביותר הקיים כיום. הם לא רק אסתטיים, אלא גם עמידים מאוד. הבר מספק תמיכה ויציבות, כך שהכתרים אינם נוטים להישבר. יתרה מכך, המשקל הקל של החומר מפעיל עומס מינימלי על השתלים ובכך שומר עליהם לאורך זמן.

ההבדל בין כתרי זרקוניה על בר ביחס לכתרי זרקוניה רגילים, הוא שהזרקוניה היא אמנם חומר חזק, אך ללא המתכת בכתרים, היא עלולה להישבר. כאמור, כתרי זרקוניה על בר חזקים מאוד בזכות התמיכה של הבר ולכן עמידים לשנים רבות. במילים אחרות, אחרי שאתם עושים כתרי זרקוניה על בר, אתם לא צריכים לחשוב על זה יותר – הם משתלבים בפה בדיוק כמו שיניים רגילות.

כתרי זרקוניה - חזקים ומשתלבים בהרמוניה טבעית

כתרי זרקוניה על כרום בר נראים כמו שיניים טבעיות, הן בצבע והן במרקם, וניתן להתאים אותם לגוון השיניים הטבעיות שלנו. בכך, אפשר להשלים שיניים חסרות מבלי שאיש יבחין בכך שזו לא שן אמיתית. כתרי זרקוניה מתאימים גם לשן אחת חסרה וגם לסט שלם.

זירקוניה

כתרי זרקוניה על כרום בר להשלמת שיניים חסרות. צילום: שאטרסטוק 

להשלמה של שיניים חסרות יש כמה יתרונות. קודם כל, היתרון האסתטי: כולם רוצים חיוך יפה, ואף אחד לא מעוניין בחיוך שחושף שיניים חסרות. אך יש לכך גם השלכות בריאותיות - כאשר שן בודדת (או יותר) חסרה בפה, נוצרות בעיות חדשות: קושי בלעיסת מזון, תזוזה של שיניים סמוכות, בעיה של ספיגת עצם, בעיות בחניכיים ופגיעה בתפקוד מערכת העיכול כתוצאה מלעיסה לא נכונה.

זרקוניה - חומר ביו-תואם המונע אלרגיות ומחלות חניכיים

זרקוניה היא חומר ביו-תואם, כלומר גוף האדם מקבל אותה ואינו דוחה אותה. לכן, אין חשש מתגובות אלרגיות או לדלקות ברקמות החניכיים, מה שהופך אותה לבחירה בטוחה עבור אנשים עם רגישות לחומרים שונים.

כשמרכיבים שתלים וכתרים מזרקוניה, ההתאמה היא  מוחלטת ונעשית בצורה מדויקת לחניכיים, מה שמונע הצטברות של רובד חיידקים ומגן על בריאות החניכיים, ולכן זוהי בחירה טובה גם עבור אנשים שסובלים בקביעות מדלקות חניכיים. פחות דלקתיות בחניכיים הסובבות את השתל מעלה גם את אורך החיים של השתלים לאורך שנים.

למה לעבור הליך של הרכבת כתרי זרקוניה על כרום בר דווקא אצלנו?

הטכנולוגיה המרכזית שאנו משתמשים בה היא כתרי זרקוניה על כרום בר. במרפאת השיניים שלנו באשדוד תקבלו טיפול ממומחים בעלי שם לכירורגיית פה ולסת, הבוחרים להציע ללקוחותיהם את הפתרון המשוכלל הזה, המשלב יתרונות רבים. המומחים שלנו עובדים גם בבתי חולים מובילים ולכן הלקוחות שלנו נהנים לא רק מטיפול אצל מנתחים בכירים, אלא גם מטכנולוגיות מעבדה חדשניות.

המרפאה שלנו דיגיטלית ומשלבת טכנולוגיות מתקדמות בכל שלבי הטיפול, החל מאבחון ולקיחת מידות ועד לייצור שיקומים דנטליים. גישה זו מעניקה יתרונות רבים הן למטופלים והן לצוות המרפאה.

לקיחת מידות דיגיטלית -  סורק מתקדם מחליף את טביעות הפה המסורתיות, ומאפשר יצירת מודל תלת מימדי מדויק של הפה. הסריקה נעימה ומהירה יותר, ללא חומרים מרתיעים, "חונקים" ולא נעימים. הסורק מאפשר דיוק גבוה יותר ותורם לתכנון טיפולים יעיל.

כלי הדמיה מתקדמים - תוכנות מיוחדות מאפשרות הדמיה של תוצאות הטיפול לפני תחילתו, תוך שיתוף פעולה עם המטופל ועיצוב חיוך מותאם אישית. הדמיות אלו מסייעות לצוות המרפאה לתכנן את הטיפול בצורה מדויקת ויעילה יותר.

ייצור דנטלי ממוחשב - מדפסת תלת מימדית מדפיסה בעזרת תוכנות תותבות וכתרים דנטליים בהתאמה אישית, כמו גם סדים ומודלים, תוך זמן קצר ובדיוק גבוה, תוך התחשבות במבנה הפה ובצרכים האישיים של המטופל.

הכלים החדשניים האלה מאפשרים לנו לטפל בלקוחותינו בזמן קצר יותר, עם מקסימום נוחות, דיוק והתאמה גבוהים, והתוצאות מדברות בעד עצמן.

שילוב של טכנולוגיות מתקדמות עם טכניקות, כמו הליך כתרי זרקוניה על כרום בר, מהווה פריצת דרך משמעותית שמאפשרת לכם לקבל חיוך יפה ובריא, במינימום זמן וכאבים. במרפאתנו נשמח להציג בפניכם את הטכנולוגיה המדהימה הזו ולהעניק לכם חיוך מושלם.

(צילומים: שאטרסטוק)

  • צור קשר
פרפקשן - מרפאת שיניים
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום