על תזונה ורגישות: כך תמקסמו את תוצאות הטיפול האסתטי

(0)
לדרג
תוכן מקודם

טיפולי יופי אמנם חשובים למראה וגם לביטחון העצמי שלנו, אך יש צעדים נוספים שאפשר לעשות על מנת לשפר את מראה הפנים. ד"ר ליליאן מינסיאן מסבירה כיצד טיפול כולל הוא הדרך להצלחה

שירותי אסתטיקה רפואית ,מומחה לרפואה פנימית
077-9977284 (מספר מקשר)

טיפולים אסתטיים הפכו בשנים האחרונות לנגישים יותר ויותר לצד השאיפה של נשים וגברים למראה עור פנים בריא וצעיר. נכון הדבר שבגיל מסוים עור הפנים שלנו מאבד מהאלסטיות שלו ומהמראה הזוהר, אך לדברי ד"ר ליליאן מינסיאן, בעלת קליניקה לרפואה אסתטית, פרט לטיפולים, יש חשיבות לאורח החיים שלנו, לתזונה ולתוספי התזונה שאנו נוטלים על מנת להביא לתוצאות הטובות ביותר.

ד"ר מינסיאן, בעלת קליניקה לרפואה אסתטית בחיפה, החלה את דרכה המקצועית כרופאה פנימית, תפקיד שהיא ממלאת באהבה ובמסירות גם היום. זו אולי הסיבה לגישה הייחודית שהיא מציגה בטיפולי יופי קוסמטיים ואסתטיים. לגישתה, הטיפול בגברים ובנשים שמבקשים להצעיר את עור פניהם ולהעלים קמטים חייב להיות כוללני, לרבות שינויים שיעשו הלקוחות באורח החיים שלהם. "הסוד", אומרת ד"ר מינסיאן, "טמון גם בהכנה של הגוף והנפש לקראת הטיפולים האסתטיים. ההכנה של הגוף היא המתכון להצלחה".

מה כוללת ההכנה?

"השילוב המנצח הוא חיבור בין אורח חיים בריא, בעיקר תזונה ופעילות גופנית, תוספי תזונה וטיפולים אסתטיים לשמירת עור הפנים כמו קולגן, סקין-בוסטרים וטיפולי קמטים, שחזור נפחים ועיצוב פנים. זה אמנם נשמע קל וללא מאמץ, אך מעבודתי עם לקוחות ומטופלים במשך שנים רבות, אני מבחינה שלא פעם טמון קושי בשינוי.

"למדנו לחיות באזור הנוחות שלנו וקשה לנו לצאת ממנו. למשל, במידה שאומרים לאדם מסוים שלא לאכול גלוטן, סוכר ומוצרי חלב בגלל שזה יחולל דלקת בגוף, צפוי לו קושי עם מהלך הזה. גם אני, באופן אישי, זוכרת עד כמה היה לי קשה להפסיק לאכול גלוטן לאחר שהתברר כי אני רגישה לו".

אז איך מייצרים את השינוי? איך שומרים על אורח חיים בריא?

"הגישה שלי היא כוללנית בהכנת עור והיא כוללת הקפדה על אורח חיים בריא, תזונה ופעילות גופנית. זאת, לצד נטילה של נוטריסיוטיקה - תוספי מזון-  אם יש מחסורים. יש מחקרים שמוכיחים את היעילות של תוספי תזונה, ויטמינים ומינרלים, והשימוש בהם נפוץ בארה"ב ובאנגליה.

"אם נפרט, על קצה המזלג, מדובר גם בתוספת פפטידים של קולגן, אומגה 3, ויטמינים ומינרלים שמעודדים ייצור קולגן, כמו גם ויטמין A וויטמין D, תה ירוק וכל מזון שמכיל אומגה 3. התזונה היא מקור לאומגה 3 - אבוקדו ודגים; מקור לאנטיאוקסידנטים ולחומרים אנטי דלקתיים כמו כורכומין ועוד. תוספי תזונה ומזון שעשירים בחומרים אנטי דלקתיים ונוגדי חמצון חיוניים על מנת להיטיב את מראה הפנים. מדובר בחומרים שמעצימים לחות, מחזקים קולגן ומזרזים בניית קולגן. למעשה, מדובר בחומרים שבונים סביבה נכונה, מנוטרלת מחמצון ודלקת שמתעצמת עם השנים וסיבה לאייג'ינג. החומרים והרכיבים הללו משחזרים את תפקוד העור ומשפרים את בריאותו וזה כולל לחות, אלסטיות, חוזק, חוסן, אחידות גוון ומרקם".

על מה עוד צריך להקפיד מלבד תזונה?

"אורח חיים בריא כולל גם שינה טובה, הקפדה על סטטוס שתייה, כלומר לשתות מספיק מים (לפחות 30 מ"ל לק"ג) ופעילות נגד סטרס. פעילות אנטי סטרס היא פעילות גופנית מרגיעה כמו יוגה, פעילות שמעלה את החוסן הנפשי שלנו. בני אדם לא יכולים לחזק את הנפש בדרך אחרת אלא רק בתנועה ובפעילות. חשוב לזכור שלחץ וסטרס פוגעים אמנם בעור הפנים שלנו, אבל לא רק, הם פוגעים בכלל הגוף ובבריאות שלנו".

טיפולים אסתטיים חכמים

לדברי ד"ר מינסיאן, "הדובדבן על הקצפת הם טיפולים אסתטיים. כאן מדובר בשיפור מרקם העור לא רק באזורים העיקריים אלא בכל הגוף – SKIN REVITALIZATION ,SKIN BOOSTER, BIOREVITALIZATION.

הזרקה

ניתן לבצע טיפולים בטכניקת הזרקה שטחית פפולרית או לינארית, שמשליכה על בעיות שונות בעור. צילום: שאטרסטוק

לדבריה, "מדובר בחומרים חכמים יותר מאשר היו פעם, הם דורשים טיפולים חד פעמיים או סדרה קצרה פעמיים–שלוש בהפרש של כחודש. קיימים גם חומרים שמשלבים חומצה היאלורונית לא מצולבת ועוד מרכיבים כגון חומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים או חומצה סוקסינית".

אילו טיפולים מבצעים?

"ניתן לבצע טיפולים בטכניקת הזרקה שטחית פפולרית או לינארית, שמשליכה על בעיות שונות בעור: קמטוטים קטנים מסביב לעיניים, מסביב לפה, כיווץ רקמה ומתיחת עור הפנים וצוואר, הגברת לחות, תיקון עקה חמצונית וכלי דם עם שיפור בטרופיקה של הרקמות.

"באמצעות ביצוע נכון ומדויק ושמירה על ההמלצות משיגים אפקט דרמטי של בניית רשת קולגן ואלסטין, עלייה בעובי וטקסטורה משופרת של העור, כלומר עור חלק, קורן וחיוני".

ד"ר מינסיאן מדגישה כי כל טיפול הוא הליך מתמשך ומי שמעוניין או מעוניינת בתוצאות טובות, נדרש להיאזר בסבלנות. "חשוב לציין", היא אומרת, "שהאפקטים משמעותיים מאוד אך דורשים סבלנות. מדובר בתהליך לתיקון העור ועל מנת שהעור יתפקד ויהיה בריא וחיוני יש לפעול בעבודה משולבת שכוללת אורח חיים בריא, תזונה, תוספים במידה שחסרים, צריכת חלבון מספקת בתזונה והזרקות נכונות מעת לעת. מספר הטיפולים תלוי במצבן ההתחלתי של העור של כל אחד ואחת".

  • צור קשר
ד"ר ליליה מינסיאן
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום