Smart Dental – כל המומחים תחת קורת גג אחת

(0)
לדרג
תוכן מקודם

יש אנשים שהחלום שלהם נועד כדי לקבל הכרה ויש אלה שהחלום שלהם מהווה תרומה משמעותית לחברה. החלום של אביגיל חיון היה מהסוג השני – הקמת מרפאת שיניים מתקדמת, Smart Dental בנתיבות, כדי שתשרת ותיתן מענה כולל לצרכים של כל תושבי הדרום

מאת: SMART DENTAL
טיפולי שיניים
054-4572003

"הבאתי את הבשורה לפריפריה", אומרת אביגיל חיון, אמא לשלושה ילדים וסבתא לשני נכדים, אקדמאית ובעלת ניסיון של 22 שנים בעולמות הדנטל. אביגיל עזבה את מושב חצב בגדרה, שם גרה רוב חייה, ועברה לנתיבות לצורך מימוש החזון שלה. באוגוסט 2022 הקימה את Smart Dental במרכז פריז בנתיבות, מרכז מומחים דנטלי מתקדם וחדשני הנותן מענה כולל לכל טיפולי השיניים.

אילו שירותים רפואיים ניתנים במרפאה?

"מרכז המומחים הדנטלי משלב הכל: חדר ניתוח, הרדמות מלאות וסדציה, טיפולי אסתטיקה לשיניים, טיפולים אורתודנטיים, טיפולים לשיקום מורכב, ניתוחי זיגומה (כשיש לסת אטרופית ואין פתרון שיקום קבוע למחוסרי עצם), השתלות, כתרים, טיפולי שורש, סתימות, טיפולים משמרים וטיפולים אסתטיים כמו הזרקות פנים".

במרפאה קיים כל המכשור הדיגיטלי וההייטקיסטי לשיניים כמו לדוגמה סורק אינפרא אוראלי ואקסטרה אוראלי, יש מעבדת צילומים, שנועדה להקל את המטופלים במקום לטרטר אותם בין מכונים חיצוניים של צילומים ובדיקות. "הכל נמצא כאן תחת קורת גג אחת. יש לנו צוות מנצח של 14 רופאים, ביניהם ארבעה כירורגים, רופאים משקמים, מומחים באסתטיקה, שני מרדימים, מומחה פה ולסת – את כל הרופאים המומחים הכרתי בדרך כאשר עבדתי בחדרי ניתוח באיכילוב ועד סורוקה, אספתי משם את מיטב הרופאים והכירורגים שעבדתי איתם", מספרת אביגיל.

מרכז לטיפולי שיניים

המרכז נותן מענה לטיפולים מתקדמים תחת הרדמה מלאה וסדציה. צילום: שאטרסטוק

אחד היתרונות הייחודיים של Smart Dental הוא העובדה שהמרכז נותן מענה לטיפולים תחת הרדמה מלאה וסדציה. "אין מרפאות בדרום שניתן לעשות בהן את הטיפולים הללו", אומרת אביגיל. "בנוסף, יש כאן מרכז הדרכות והשתלמויות לרופאי שיניים. זה המקום הראשון בארץ שמשלב מרכז מומחים, הדרכות וגם אסתטיקה. אין מרכז עם קונספט כזה, שמביא את כל זה לפריפריה".

לדברי אביגיל, עד כה, מטופלים עם פוביה נאלצו לעבור טיפולי שיניים בהרדמה מלאה רק במסגרת בתי חולים או מרכזי אסותא, ולרוב נאלצו להמתין חודשים ארוכים לקבל תור. "היום כל האוכלוסיה הפובית יכולה לקבל מענה רפואי כמו עקירות מורכבות וטיפולים מורכבים במרפאה שלי, ללא המתנה".

אביגיל חיון מספרת על החזון החברתי שעומד מאחורי הקמת מרכז Smart Dental: "הבנתי שבדרום יש חוסר במרכז שיכיל את כל הטיפולים הללו, אז החלטתי שאני אהיה החלוצה שתביא את הידע והניסיון לפריפריה ובנוסף תלמד רופאי שיניים בדרום, שלא רוצים לנדוד למרכז בכל פעם כדי לעבור השתלמות. כאן הם יכולים להשתלם ולתת למטופלים רפואת שיניים טובה ומתקדמת יותר".

רפואת שיניים איכותית במחירי פריפריה

כיום משרתת המרפאה מטופלים מכל אזור הדרום: באר שבע, אשקלון, קריית גת, אילת ודימונה. "אני מביאה רפואה מתקדמת מתל אביב לנתיבות, ועדיין במחירי פריפריה. עד היום, כדי לקבל טיפולים איכותיים ברפואת שיניים, תושבים מהדרום נאלצו לנסוע למרכז. אני יודעת שיש לא מעט אנשים בדרום שאין להם אפשרות לשלם סכומי עתק על טיפולי שיניים, ועדיין לא מגיע להם להתפשר על רפואת שיניים פחות טובה. לכן הרצון היה גם לפתוח מרכז לרפואת שיניים איכותית גם למעמד הביניים ולאוכלוסיות חלשות ועדיין לתת להם טיפולי שיניים איכותיים ומתקדמים. זו אמנם רפואה פרטית, אבל יחסית למחירים באזור המרכז היא זולה יותר באופן משמעותי".

חלק מהחזון החברתי של אביגיל הוא לסייע לאוכלוסיות חלשות ולכן החליטה שמרפאת Smart Dental תהיה מרפאת התנדבות מלאה לניצולי שואה. "זו המרפאה היחידה בדרום שנותנת טיפולי שיניים חינם לניצולי שואה", אומרת אביגיל ומציינת כי את המרפאה הקימה בעצמה בעשר אצבעות: "זה היה החלום שלי, בניתי לבד את המרפאה. ללא אדריכלים וללא מעצבים, המרפאה מפוארת, נקייה ואסתטית. זה החזון שלי וגם הבייבי שלי".

(צילום ראשי: שאטרסטוק)

  • צור קשר
SMART DENTAL
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום