אמנות השיניים והפה - הכי טבעי, הכי יפה

(2)
לדרג
תוכן מקודם

בין אם מדובר בטיפול שורש, השתלת שיניים, בעיצוב ושיקום הפה או בטיפולים אסתטיים, רפואת שיניים כוללת בנוסף למקצועיות גם טאץ׳ אישי ואת היכולת של הצוות כולו להפיג את החרדה וליצור אווירה נעימה ונינוחה עבור המטופלים

רופאת שיניים
077-8036464 (מספר מקשר)

״רפואת שיניים היא אמנות לכל דבר. מדובר בעבודת יד שאמורה להיות הכי טבעית והכי יפה. זאת, מבלי לוותר כמובן על מקצועיות בלתי מתפשרת, ותק וניסיון״, מצהירה רופאת השיניים ד״ר ילנה קוסטנצקי.

ד"ר קוסטנצקי מנהלת מרפאת שיניים מקצועית באשדוד שמציעה שירותים באווירה נעימה וטיפולים מתקדמים ומשמרים כדוגמת טיפולי שורש, סתימות ועקירות; השתלות שיניים, הכוללות גם השתלת עצם והרמת סינוס; טיפולי שיקום הפה, כולל כתרי אימקס וזירקוניה, תותבות ושיקום על גבי שתלים; ציפויי חרסינה; הלבנות שיניים בשיטת מנורת לד ושיטת ההלבנה הביתית; אסתטיקה דנטלית ומענה של שיננית.

הצוות המקצועי, הדובר עברית ורוסית, כולל בנוסף לד״ר קוסטנצקי שני רופאים, שלוש סייעות, שיננית ושתי מזכירות, ומציע טיפול מסור, שירות אדיב ומענה רפואי, אסתטי ופרסונלי.

לא כל הנוצץ זהב

למרפאה שמנהלת ד״ר קוסטנצקי קיים קהל לקוחות נאמן שהולך איתה ועם הצוות כבר כמה עשורים, זאת בזכות המקצועיות הרבה והאמת שהיא משקפת לכל מי שעומד מולה. ״לפני שלב התכנון, יצירת תכנית הטיפול ויישומה, אני עורכת שיחת הכנה ארוכה עם הפציינט כדי להסביר לו את הטיפולים הדרושים ואת המענה האסתטי, לעתים המשלים, שהוא יכול לקבל", היא מספרת.

ילנה

ד״ר ילנה קוסטנצקי (משמאל) ומטופלת. "עם המון סבלנות והבנת השוני בין הפציינטים אפשר למצוא את הגישה הנכונה עבור כל אחד ואחת". צילום: Rik coz סטודיו לצילום

"ישנם לא מעט מקרים, במיוחד כשמדובר על הנושא האסתטי, בהם אני מתבקשת להתאים את התוצאה הסופית לתמונה מסוימת, כשבפועל זה לא מתאים למבנה הלסת, לשיניים או לחלל הפה. כך גם כשמדובר במראה מאוד לא טבעי, או שישנה העדפה לכתרים לבנים ובוהקים שלא תואמים לחלוטין את צבע השיניים - בבחינת לא כל הנוצץ זהב.  מדובר במסע שאנחנו עוברים יחד כדי לתת מענה רפואי, מקצועי ואסתטי ובו זמנית לספק פתרונות שיתאימו לרצונות ולצרכים של המטופל", אומרת ד"ר קוסטנצקי.

״מוטו נוסף לפיו אני פועלת הוא קודם כל בריאות. מטופל שכל הפה שלו הרוס, והוא רוצה כתר אחד לבן יפה, חשוב שיבין את חשיבות תהליך שיקום הפה שיכול ליצור תשתית איתנה גם להיבט האסתטי. עם המון סבלנות והבנת השוני בין הפציינטים אפשר למצוא את הגישה הנכונה עבור כל אחד ואחת. נושא נוסף שמקבל אצלנו התייחסות הוא ההתמודדות עם מתח וחרדה דנטלית, היבט שזוכה למענה של צוות מקצועי וחם, שפועל באווירה נעימה ומכילה, מכלול שמקנה ביטחון ושלווה למטופלים שלנו״, מעידה ד"ר קוסטנצקי.

שאיפה להרמוניה והשתפרות מתמדת

למרות ניסיון של למעלה משלושה עשורים (משנת 1995) וכאמור, קהל נאמן שזוכה למענה מקצועי ומצוין לאורך שנים, ממשיכה ד"ר קוסטנצקי להשתתף בקורסים ולהתעדכן בכל החידושים והטיפולים, כדי לתת טיפול מקיף ומיטבי. זאת בנוסף לציוד מתקדם ברמה גבוהה ביותר וחומרים חדשניים ואיכותיים, המאפשרים לבצע את הטיפולים במקצועיות וביעילות לרווחת ונוחות המטופלים.

שיניים

דוגמה לכך היא השימוש באימקס עבור הכנת כתרים, חומר בעל שקיפות המדמה את השן הטבעית. ״מדובר על כתר חרסינה ייחודי, ללא מתכות, המאפשרת שחזורים וציפויים טבעיים המדמים את מרקם השן. בדומה לאימקס, גם הזרקוניה נחשבת לחומר מאוד חזק, הרבה יותר מחרסינה, קרמיקה או פורצלן", מסבירה הרופאה.

"מדובר גם על חומרים היפואלרגיים שהם הרבה יותר חברותיים לחניכיים ולסביבה״, היא מסבירה ומתייחסת לטכנולוגיות החדשות בהן נעשה שימוש במרפאה: ״באמצעות סורק מתקדם, מדויק ומהיר יותר, נאספת דגימה דיגיטלית. את ההדמיה מאשרים הפציינט והרופאה, כדי לשלוח לייצור כתר בצבע הטבעי של השן, שייצור הרמוניה בחלל הפה, ולא לבן בוהק ולא אסתטי״.

מרפאתה של ד"ר קוסטנצקי. שדרות ירושלים 18 אשדוד. המרפאה נותנת מענה לגילי 18 ומעלה, ובמקרים מסוימים גם לבני נוער. טל' ליצירת קשר: 077-403-0249. מייל: [email protected]דף פייסבוק

  • צור קשר
ד"ר ילנה קוסטנצקי
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום