לא רק לייזר: טכנולוגיות מתקדמות בטיפולים אסתטיים

(0)
לדרג
תוכן מקודם

טכנולוגיות חדשות הולכות ומחליפות את הלייזר בשלל טיפולים אסתטיים ובהסרת שיער, וזה הזמן להכיר אותן. ראיון עם יוסי בן חיים מ"לייזר קינג בריאות ואסתטיקה"

שירותי הסרת שיער
077-8049756 (מספר מקשר)

הלייזר תפס מזמן את מקומו המכובד בקדמת הבמה של הטיפולים האסתטיים, ובעיקר בטיפולי הסרת שיער וטיפולי פנים מתקדמים, והפך לכלי שכולם מכירים. אבל הטכנולוגיה הזאת לא מתאימה לכל אחד ואחת, ויש בצידה גם חסרונות. בשנים האחרונות פותחו טכנולוגיות חלופיות מתקדמות יותר, ובמקרים רבים טובות יותר, לטיפולים אסתטיים, ולא בלייזר.

"כיום הטיפולים הכי מתקדמים עושים שימוש בטכנולוגיית של קרני אור וגלי רדיו", מסביר יוסי בן חיים, הבעלים של מכון האסתטיקה "לייזר קינג בריאות ואסתטיקה" בקריית ים. "יש מגוון גדול מאוד של מכשירים שפועלים בטכנולוגיות האלו. אנחנו משתמשים באלה של חברת לאונרדו הישראלית, בעיקר כי ניתן באמצעות מכשיר אחד לתת טיפולים שונים המותאמים לכל סוגי העור והשימוש אינו כרוך בכאב בכלל".

אילו טיפולים ניתנים עם קרני אור?

"הרבה מאוד טיפולים. קחו למשל את מכשיר ה'היפר פלוס', שכולל טכנולוגיה מבוססת אור עם פטנט רשום (טכנולוגיית ALT) ושהטיפול בו משפיע על תהליכי חידוש העור והרקמות בצורה מדהימה".

איך אור משפיע על חידוש רקמות?

"הטכנולוגיה הזאת עוזרת בשני מישורים: הראשון הוא שילוב של מלנין, המוגלובין ומים, שקולטים את גלי האור ומייצרים אפקט של חום סלקטיבי, שבעזרתו ניתן לטפל בבעיות כמו קופרוז, רוזציה, אדמומיות, פיגמנטציה ובעיות דומות, אך מבלי לפגוע בכלי הדם כפי שקורה לעתים בטיפולי לייזר, וזאת הודות לטכנולוגיית ה-ALT. המישור השני הוא אפקט תרמי שמשפיע על תהליכי חידוש דרמליים, שחודרים לעומק סיבי הקולגן והאלסטין וכך מטפלים בבעיות כמו אקנה ונקבוביות פעורות, מפחיתים קמטוטים ומשפרים את מרקם העור".

איך הטכנולוגיה הזאת מטפלת בהסרת שיער?

"הסרת השיער מבוצעת גם היא על ידי קרני אור. המכשיר מספק חמישה הבזקי אור רבי עוצמה בשנייה, שמחסלים את שורש השערה. גם כאן, לעומת הלייזר, אין כאבים כלל. הידית קרה ונעימה למגע, והטיפול עובר ללא כל אי נוחות. יתרון נוסף הוא שהטיפול מתאים לכל גווני העור, למעט שיער לבן כמובן, שאף טכנולוגיה לא יודעת להסיר".

הסרת שיער

גלי רדיו בשירות האסתטיקה

לצד קרני האור, טכנולוגיה מתקדמת אחרת שבה נעשה שימוש בעולם האסתטיקה היא גלי רדיו. בן חיים מספר שקיימים מכשירים רבים שמשתמשים בגלי רדיו, אבל המועדף עליו הוא מכשיר ה"פורטיס", גם הוא מבית לאונרדו, בשל היתרונות הרבים שלו.

"מדובר במערכת סופר מתקדמת שמתבססת על מחקרים קליניים והיא נושאת את התקנים מהמחמירים בעולם, ביניהם ISO 13485", הוא מסביר, "ובדומה ל'היפר פלוס', גם היא מאפשרת מגוון רחב של טיפולים מתקדמים במכשיר אחד".

על איזו טכנולוגיה מבוסס המכשיר ומה הוא עושה?

"זוהי מערכת שעושה שימוש בטכנולוגיית גלי רדיו פרקשיונליים, והיא מיועדת למיצוק מאסיבי ועמיד של העור ולהפחתת סימני הגיל. התדרים המשתנים של גלי הרדיו, שעוברים דרך האפידרמיס, מחממים את רקמת הדרמיס באופן שיוצר מיצוק. המערכת מתאימה לכל סוגי העור ומאפשרת לבנות בצורה מדויקת ובהתאמה אישי את הטיפול הרצוי לכל מטופל ומטופלת לפי גיל, סוג עור ורגישויות. הטיפולים לא כואבים כלל והתוצאות מדהימות".

איך מטופלת יכולה לדעת באיזו טכנולוגיה כדאי לה להשתמש?

"כאמור, שתי השיטות מתאימות לכל סוגי וגווני העור ומטפלות במגוון תופעות, אבל יש ביניהן הבדלים קטנים בהתאמה הספציפית למטופל. הדרך הטובה ביותר לדעת מה נכון היא לבוא לייעוץ ולהתאמת טיפול. זו עוד סיבה שאנחנו בוחרים להשתמש דווקא במכשירים האלה – גם אחרי ההתמקצעות בהם יש ליווי מתמיד של החברה עם כל שאלה וכל חידוש, כך שתמיד יש לנו את הידע המתקדם ביותר, וזה רווח נקי של הלקוחות שלנו".

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום