חתונה בימי קורונה - כללי זהירות!

(5)
לדרג

5 כללי בטיחות שחייבים לאמץ כשבאים לחתונה בימי קורונה. אז רגע לפני המזל טוב! רגע לפני שאתם יוצאים מהבית לאירוע המרגש, אל תשכחו שהסיכוי להידבק בקורונה עדיין קיים. חמשת כללי הזהב הבאים יעזרו לכם ליהנות וגם לשמור על הבריאות

מאת: מערכת זאפ דוקטורס

הוזמנתם לחתונה בתקופת הקורונה? – בואו נדבר על זה רגע. לפני שאתם חושבים מה ללבוש, כמה כסף לתת מתנה ואם כדאי לכם בכלל לצרף אליכם בן זוג, חשוב שתזכרו שהקרונה עדיין בשטח, והיא ממש לא עושה הנחות לחוגגים. ד"ר מרינה תמיר, זיהומולוגית ופארמקולוגית מפרטת 5 כללים שיעזרו לכם לשמור על עצמכם וגם על הסביבה הקרובה במהלך האירוע.

קחו אלכוג'ל בתיק – במקום לרוץ כל רגע לשירותים לשטוף ידיים, כדאי להחזיק בתיק אמצעי חיטוי זמין. כך, בכל פעם שמישהו מחליט ללחוץ לכם את היד, תוכלו לשלוף מהתיק ולהיות מוגנים יותר.

זכרו: זה לא הזמן למינגלינג! העדיפו לבלות בקרבת המעגל הסביבתי שאתם רגילים לראות ביומיום – משפחה קרובה או חברים לחדר בעבודה. הכלל הוא כזה: ככל שתצמצמו את מעגלי האינטראקציות החברתיות שאתם יוצרים – כך תצמצמו את הסיכוי להידבק. כלומר, אם החתונה אינה של קרוב מאוד חשוב ללבכם - עדיף שתימנעו!

פתחו חלון: בהנחה שהחתונה אינה מתקיימת באוויר הפתוח, (וסביר להניח שאף אחד לא מקיים בחורף חתונות בחוץ), לפחות כדאי להקפיד על כך שהחלונות בסביבה יהיו פתוחים, או לפחות באופן חלקי. ככל שהחדר יהיה מאוורר יותר, כך קטן הסיכוי שווירוסים ימצאו את דרכם לחלל האף שלכם.

עטו מסכה: כן, כן – גם בחתונה, נכון שזה מבאס, נכון שלפעמים שעה של איפור יכולה להיזרק לפח בשל המסכה שמטשטשת, אך גם אם אף אחד חוץ מכם לא מקפיד על הכלל הזה וגם אם זה לא בדיוק מסתדר עם החליפה או עם שמלת הערב שהחלטתם ללבוש חשוב שלא תוותרו. חשוב לעטות מסכה לאורך כל האירוע, למעט הזמן שבו אתם סועדים כמובן. בינינו, יש סיכוי לא רע שבעוד כמה שנים תיזכרו בזה ותצחקו.

אל תלכו לאירועים המוניים: לפי ההגבלות הנוכחיות אין לקיים אירועים מעבר ל 10 אנשים במבנה ועד 20 אנשים בשטח פתוח. אבל איך לומר בעדינות - בפועל, לפעמים הנחיות לחוד ומציאות לחוד. זה בדיוק הרגע שבו אתם אמורים לשמש "המבוגר האחראי" בסביבה ולהחליט עם עצמכם מראש שאתם לא עומדים להשתתף באירוע שלא מתקיים לפי ההנחיות. למרבה הצער, כבר ידוע על מקרים רבים שבהם אירועים שלא התקיימו לפי הכללים הובילו להדבקה המונית.

ואל תשכחו ליהנות, שיהיה במזל טוב!

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום