על חוט השערה: השתלות שיער - אפשר גם בארץ

(0)
לדרג
תוכן מקודם

בניגוד לעבר, כיום השתלות השיער הן נפוצות, ואם עד היום היה צריך לנסוע לטורקיה כדי לעבור השתלה טובה, היום אפשר לקבל את הטיפול האיכותי גם בישראל. האזינו לפודקאסט

שירותי אסתטיקה רפואית
054-2254343

תחום השתלות השיער הולך ומתפתח כל העת עם טכנולוגיות חדשות ומתקדמות שפותרות באופן יעיל את בעיות חוסר השיער, ביניהן השתלות שיער. "לדעתי, יש הבדל עצום בין השתלות שנעשות בחו"ל לאלו המתבצעות בארץ. ההבדל החשוב ביותר והעיקרי לדעתי הוא העובדה שבארץ קיימת אפשרות להמשך טיפול", מסביר ד"ר פיראס ארמלי, מומחה להשתלות שיער. לדבריו, מי שעבר השתלת שיער בחו"ל ונדרש לו תיקון או אם צצה בעיה כלשהי, מוצא את עצמו ללא מענה בארץ ועליו לנסוע שוב מעבר לים כדי לקבל עזרה.

יתרון נוסף של השתלת שיער בישראל הוא השפה. אנגלית אינה שפת האם שלנו וגם לא שפת האם של הרופאים בטורקיה. לא לכולנו יש אנגלית מעולה והדבר עלול ליצור בעיית תקשורת קשה בין הרופא למטופל. בנוסף, בישראל יש פיקוח הדוק ורגולציה נוקשה על הליך השתלת השיער, ובטורקיה התחום פרוץ יותר, מסביר ד"ר ארמלי. "אני כבר מזמן לא חושב שטורקיה היא המקום הטוב ביותר להשתלות שיער", הוא מוסיף ומסביר: "זו בסך הכל מיתולוגיה. כיום בארץ אנחנו עובדים בדיוק באותה שיטה כמו בטורקיה, יש לנו כבר מספיק ידע וניסיון ואפשר להגיד בוודאות מלאה שהעבודה שלנו לא פחות טובה".

ד"ר ארמלי מציין כי השיטה האיטלקית, שמבוססת על השתלת  ביופייבר (שיער סינתטי) טובה לאנשים שהאזור התורם שלהם (עם יותר שיער) בהשתלה הוא דליל מדי ואין להם מאיפה לקחת שיער. "לאנשים כאלה, בהחלט הייתי ממליץ על השיטה האיטלקית".

ההשתלה הנפוצה בארץ נעשית בשיטת חילוץ יחידות זקיק. המנתח מתחיל את התהליך על ידי ייעוץ ועיצוב קו השיער וכמובן בדיקות דם של המטופל. לאחר מכן, הוא ממשיך לנקות את אזור התורם בקרקפת, מסיר את השיער מהאזור התורם, יוצר חורים קטנים באזור המקבל של הקרקפת באמצעות מחט או להב וממקם את השיער שחולץ בחורים זעירים בכיוון טבעי.

לפני הטיפול, חשוב לקבל הערכה מקצועית מהמומחה לגבי התוצאות האפשריות והצפויות מהטיפול. כמו כן, חשוב להביא בחשבון את זמן ההחלמה ואת ההגבלות המתאימות לאחר הטיפול, מסכם ד"ר ארמלי.

האזינו לפודקאסט בנושא >>>>> 

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום