ייעוץ תזונתי

דיון מתוך פורום  אימון, כושר גופני ותזונה

26/01/2016 | 00:41 | מאת: רון

שלום אילנית ואורי, התחלתי תהליך חדש בחיי, שכולל אימון ותזונה נכונה, אני מעוניין להרזות ובעיקר להוריד באחוזי השומן שלי שהם גבוליים, ( המשקל תקין), אני מוצא המון סטירות בין אוכל בריא לבין הרזייה ( לדוגמא: אגוזים שמומלצים כאורח חיים בריא אך מכילים המון קלוריות) האם כדי להרזות אני חייב להיות במינוס קלורי? לא משנה מה אני אוכל במשך היום? האם להוריד במשקל ולהפחית באחוזי השומן הם 2 דברים שצריך להתייחס אליהם אחרת ? מאיפה אני מתחיל בכלל? תודה רבה :-)

לקריאה נוספת והעמקה

רון שלום, ראשית ברכות על ההחלטה ויישומה. לשאלתך- אכן בכדי להפחית מ% השומן בגוף יש להיות בגרעון קלורי. בכל תהליך בו יש גרעון קלורי עלולים לפגוע במסת השריר ולכן חשוב לשלב אימוני כוח העשויים למתן את הפגיעה במסת השריר ( זה עונה לשאלתך לגבי התייחסות הורדת % שומן ומשקל ), כמובן שגם לפעילות האירובית יש חשיבות וחשוב לאזן ביניהם, לא ציינת מהי הפעילות שאתה עושה. פרט ואשמח לחזור אליך. ברור שאפשר להשמין מאוכל בריא ( ולהרזות מאוכל לא בריא) - חשוב שכמות הקלוריות תהיה תואמת את מטרת התכנית. המפתח להצלחת השינוי יהיה בשינוי ההרגלים, ועל זה יש לעבוד. תתחיל בהתייעצות עם תזונאי/ת, רצוי תזונאי ספורט. בהצלחה אורי

26/01/2016 | 16:54 | מאת: רון

היי אורי ותודה על התשובה, לשאלתך, אני מתאמן כ-3 פעמים בשבוע באימוני קרוספיט, אני עובד במשמרות ( גם לילה) לכן קשה לי לבנות תפריט מותאם, אך בהחלט אתייעץ עם תזונאית תודה רבה :-)

מנהלי פורום אימון, כושר גופני ותזונה