דימום לא נפסק מעל חודש אחרי הפלה עם מיפג'ין

דיון מתוך פורום  הפלות - הפלה, הפסקת הריון

26/04/2015 | 13:10 | מאת: יוכי

שלום ב 26.3 עברתי הפלה עם מיפג'ין וציצוטק. הדימום מאז לא הפסיק. אחרי חודש של דימום הרופא נשים עשה לי אולטרסאונד ואמר שיש שארית קריש דם בגודל 15 מ"מ ונתן לי שוב 2 כדורי ציטוטק. עבר עכשיו שבוע ו-3 ימים מאז שלקחתי את 2 הכדורי ציטוטק הנוספים ואני עדיין מדממת. בנוסף כבר 3 שבועות רצוף שיש לי מיגרנה 24 שעות ביום ושום כדור לא עוזר. התקשרתי עכשיו לרופא נשים שוב והוא אמר לי לבוא לעשות גרידה ביום חמישי הקרוב. אני נמצאת בחרדות ופוחדת שנעשה לי נזק בעקבות המיפג'ין ומפחדת מנזק נוסף בעקבות גרידה. האם זה הפתרון היחיד להפסיק את הדימום? האם המיגרנה קשורה להפלה?

לקריאה נוספת והעמקה

המיגרנה לא נראית לי קשורה לעניין האם עשית בדיקת דם להריון נוספת לאחרונה? לגבי מה צריך לעשות איני יכול לענות לך מבלי לבדוק אותך אם מדובר בקריש בלבד אין צורך בגרידה אבל אולי יש גם שארית?

29/04/2015 | 08:29 | מאת: יוכי

עשיתי אתמול סיטי ראש אני מחכה לתוצאות כן עשיתי אתמול גם בדיקת דם BETA ויצא 576 מה המשמעות של זה? (כשעשיתי BETA ב 15/03 היה 11,000) כן זה היה קריש בלבד בגודל 15 מ"מ ועברו שבועיים מאז שלקחתי את הציטוטק בפעם השניה. מחר הרופא רוצה לעשות לי גדידה ואני חוששת שזה אולי לא נחוץ אם אין שארית וזה רק קריש. אני מפחדת שזה יעשה לי נזק ולא אוכל להרות בעתיד

מנהל פורום הפלות - הפלה, הפסקת הריון