אובדת עצות

דיון מתוך פורום  תמיכה הדדית

25/03/2015 | 20:22 | מאת: גלית

אני בת 30 והיה לי חבר בן 45 נפרדנו לא מזמן עקב כמה בעיות ראשית הוא סובל מהיפר ובעיות קשב וריכוז וגיליתי שהוא לוקח ציפרלקס ולא ריטלין כמו שאמר לי וגם אדם בגילו לא דאג לעצמו לחסכונות ובקושי יש לו פנסיה זה לא שאנחנו בני אותו גיל ונבנה את עצמנו יחד. גיליתי אחרי הפרידה שהוא שם תמונות שלנו בפייסבוק ומיד ביקשתי ממנו להוריד את זה וגם שהוא כל הזמן במסיבות,אירועים מקומות שלעיתים ישנים שם בחוץ שזה יותר מתאימים לאנשים צעירים לעשות שטיות ולהתבליין. בנוסף הוא גם לוקח סמים קלים. ידוע לי שבחלק מהמקומות שהוא הולך יש סמים קלים ואנשים סטלנים. בזמן שהיה איתי לקח סמים קלים הוא עדין רוצה לחזור האם שווה לתת צאנס ? גיליתי בימים האחרונים שהוא משתתף במגוון אירועים ומסיבות יום אחרי יום ולפעמיים כמה ביום ממש בלי לבזבז זמן שהיה איתי זה לא היה ככה. לא מובן איך אפשר לנהל חיים כאלו בגיל 45 יש שם לתופעה הזו האם יש לו בעיה מעבר להיפר+בעיות קשב וריכוז. זה ממש לקפוץ ממקום למקום בלי רגע מנוחה. אשמח לשמוע עצות בנושא ואיך להזהר לפעם הבאה ממקרים כאלו. מעולם לא נתקלתי בתופעה הזו וזה חדש לי לגמרי לכן אני לא בטוחה שזה רק בעיית היפר.

14/04/2015 | 15:58 | מאת: שוש

לדעתי, בפעם הבאה שתיתקלי בטיפוס כזה, תדעי יותר טוב להיזהר. תנסי לחשוב אחורה על הקשר שלך עם הבחור הזה ובוודאי תיזכרי בכל מיני דברים שהיו אותות אזהרה (אדם שלא חוסך, אדם שמשקר, אדם שמתנהג לא לפי גילו, הסמים וכו'). הבעיה היא שאת עלולה להיתקל בטיפוסים אחרים, עם בעיות אחרות, שמהן יהיה לך יותר קשה להיזהר. חשוב לך שתחשבי ותגבשי לעצמך דרישות מבן זוג ודברים שאת לא מוכנה שיהיו בבן זוג. כשאת מכירה מישהו חדש, חשוב לבדוק על ההתחלה אם הוא עונה לדרישות שלך. אם לא כדאי לוותר. כשמדובר באדם בוגר, בטח בגיל 45, אל תצפי שאת ושהאהבה בינכם תשנו אותו. מה שאת רואה זה פחות או יותר מה שיהיה.

02/03/2016 | 05:36 | מאת: אורן

בן זוגך לשעבר תקוע בתקופת תחילת שנות ה-20 לחייו. הוא נשאר שם מסיבה כלשהי ולא התבגר מאז. יכול להיות שחלק העיקרי מהסיבות הזה זה סמים. לגבי מסיבות יום אחרי יום אחרי שנפרדתם וזה שזה לא היה ככה כשהייתם יחד. אני יכול להסביר את זה כרצון שלו להתאוורר אחרי פרידה שלכם. בכל מקרה, ממה שתיארת בהודעה שלך זה נראה שלכל אחד מכם יש אורח חיים מאוד שונה. ולכן יש פה אי התאמה. וניסיוני זה לא מביא לזוגיות מאושרת. אני לא יודע איך את מתייחסת לעניין של סמים, אני אישית דואג להתרחק מאנשים שמשתמשים בסמים,כי גם הם לא מביאים למקומות מאושרים.