אוראופלסמה אורוליטיקום אנטיביוטיקה והחלמה (גבר)

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

23/10/2014 | 06:24 | מאת: א43

אובחנתי עם אוראופלסמה אורוליטיקום לפני כשמונה שבועות. אני מטופל זה הסבב השני של אנטיביוטיקה , כבר שלושה שבועות בדוקסילין 100 ,פעמיים ביום. תחושת הצריבה באזור השופכה עדיין קיימת גם אחרי שלושה שבועות עם אנטיביוטיקה. האם תחושת אי הנעימות מעידה שהחיידק עדיין נמצא ? בעוד שבוע אסיים את הטיפול האנטיביוטי, במידה והצריבה עדיין קיימת , האם עליי להמשיך עם הדוקסלין עד העלמות התסימינים ? האם ישנם זנים של אוראופלסמה עמידים לדוקסילין ? מדוע החיידק לא עובר?, מה עליי לעשות ?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום א43, כדי לדעת האם הצריבה שלך (שלא עוברת) נגרמת ע"י ה'אוראפלזמה' (שנמצאה אצלך לפני כשמונה שבועות) עליך לחזור על בדיקה (כגון PCR) כדי לתעד את הימצאותו של החיידק גם בדגימה עכשווית. רק אם אמנם ימצא החיידק הנ"ל גם בדגימה זאת יהיה מקום לדון על השאלה "מדוע החיידק לא עובר". הרבה בריאות אפי

23/10/2014 | 06:56 | מאת: א43

תודה על התשובה המהירה!!! לאחר הטיפול הראשון בדוקסילין שנמשך שבועיים עשיתי הפסקה של 10 ימים ואז PCR שני שהראה שהאוראופלסמה עדיין ישנו. המשכתי בהמלצת הרופא לעוד שלושה שבועות נוספים עם דוקסילין. כעת אני עדיין סובל מתחושת צריבה ואי נוחות באזור. הרגשתי שהגוף עדיין לא התגבר על החיידק. מה לעשות ?

מנהל פורום מחלות זיהומיות