תחושת חולשה כרונית מאיזור תחילת המעיים\קיבה

דיון מתוך פורום  מעי רגיש

20/11/2008 | 11:05 | מאת: נתן

שלום. לאחר 6 שנים של עצירויות קשות(2-8 ימים ללא יציאות בלי משלשלים), מכל הצילומים וכל הבדיקות לא נמצא דבר. לפני 3 חודשים נפתרה הבעייה ע"י כדור בשם "נירוקסל" עם זאת לפני שנתיים אבדתי בהדרגה את יכולת הקשב והריכוז, והזיכרון(פרשתי מלמודי תואר ראשון אחרי 100 נק'). לפני 7 חודשים התחלתי להרגיש חולשה קשה (במרבית היום ובמיוחד בבוקר/לאחר יציאה/אחרי אפילו חצי סיגריה(ולכן הפסקתי לעשן) / אחרי אכילת אוכל מטוגן, לחם ועוד הרבה סוגי אוכל)..בכל הגוף... הרגשה שכל הכוחות מכל הגוף הולכות ומתנקזות לכיוון הקיבה ונעלמות שם, אני לא מסוגל לקרא או להתרכז במשהו .. אני מייד נרדם גם אם ישנתי הרבה לפני כן. התנסתי ב"טיפול" ע"י תזונאי - אכלתי 12 יום רק ענבים ומים - לאחר יומיים מתחילת הטיפול הרגשתי נפלא ,חזק ,מאוד בריא - ב 10 ימים שאכלתי רק ענבים. כשחזרתי לאכול אוכל רגיל - כל החולשות והעיפות הכרונית חזרה יתרה על כך מלפני 6 שנים אני סובל מפריצת דיסק(אם יש קשר) והייתי לוקח כדור בשם "ויוקס פורטה" במשך 5 חודשים כל יום 6-8 כדורים כדי לשרוד, יתכן שגרם לי נזק? אני כל כך עייף משרלטנים וחוסר מקצועיות שמוליכים אותי שולל... אני מתחנן לעזרה...!!!

לקריאה נוספת והעמקה

יתכן שאתה מתאר תלונות של תסמונת תשישות כרונית שלפעמים מלווה את תסמונת המעי הרגיש (במידה ויש לך שינוי בהרגלי היציאה, תפיחות וכאב בטן) בכל מקרה העלה אפשרות זאת בפני רופאך ונסה לפנות לאיבחון. בהצלחה.

22/11/2008 | 18:53 | מאת: נתן

תודה רבה... סופסוף אני מרגיש שמישהו יודע מה יש לי...(רגיש = רגיז?) תשישות כרונית זאת בדיוק ההגדרה למה שאני מרגיש, יש לי שינויים בהרגלי יציאה,יש תופעות של תפיחות בבטן - בד"כ יחד עם תשישות קשה - אך ללא כאבים. האם יתכן שמה שאני מרגיש הוא לא תסמונת המעי הרגיש? או שעל פניו זה די ברור.. המון המון תודה ...

מנהל פורום מעי רגיש