מתלבטת בין משקאות במקום חלב פרה לילדים קטנים

דיון מתוך פורום  תזונה טבעית

24/11/2014 | 10:38 | מאת: מיטל

שלום רב, יש לי 2 ילדים בן 4.5 ובן 2.5 , שניהם מאוד אוהבים לשתות חלב פרה, שוקו והקטן עדיין שותה מטרנה. רציתי להעביר אותם לתחליף בריא יותר כגון משקה שיבולת שועל או משקה אורז אז הסתכלות קצרה ברכיבים קצת מלחיצה: בשיבולת שועל:מים, שיבולת שועל (10%) (מכיל גלוטן), אינולין, שמן חמניות, טריקלציום פוספט, מלטודקסטרין, מלח ים, מייצב (גלאן גאם), ויטמין B2 (ריבופלאבין), ויטמין 2D (ארגוסטרול), ויטמין 12B (ציאנוקובלאמין ובמשקה אורז: מים, אורז (12%), שמן חמניות, טרי קלציום פוספט, מלטודקסטרין, מתחלבים: ליפתית ליציטין, מלח ים, חומרי טעם, מייצבים: גלן גאם, ויטמינים: (B2)ריבופלאבין, B12, D2, מווסת חומציות: דיפוטסיום פוספט. האם כל החומרים הללו בריאים לילדים בגיל הרך? מה היית ממליצה לי לתת להם ובאיזו כמות? תודה רבה!!!

לקריאה נוספת והעמקה
24/11/2014 | 18:36 | מאת: אביטל זלצר

מיטל שלום מרבית החומרים טבעיים ובריאים. את יכולה להכין חלב שקדים בבית, מומלץ מאוד, הרבה סידן ופשוט להכנה מתכון: לקחת כוס שקדים לא קלויים וליטר מים, לטחון בבלנדר היטב, לסנן ולסחוט היטב (אפשר בבד חיתול) את עיסת השקדים. טיפ: להשתמש בשארית העיסה לעוגיות. החיסרון היחיד שמחזיק רק יום אחד במקרר ומעט יקר. בברכה אביטל

05/07/2020 | 13:31 | מאת: קובי

המומחית מתחילה את תשובתה באופן מאוד לא מקצועי: "מרבית החומרים טבעיים ובריאים". זה מעניין את הסבתא שלי, למה היא לא מתייחסת לאותם מעט חומרים שאינם בריאים למשל מלטודקסטרין, זה פשוט סוכר בתחפושת ומומלץ לא צרוך מוצרים המכילים סוכר על כל התחפושות שלו, במיוחד לא לילדים. להגיד רוב החומרים בריאים זו תשובה פשטנית והייתי מצפה ממומחית בתחום לתת תשובה יותר מקיפה.

מנהל פורום תזונה טבעית