אוכל דברים לא משמינים ומשמין מאוד!!
דיון מתוך פורום תזונה טבעית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לא יודע מה לעשות כל החברים שלי אוכלים דברים משמינים ואני לא אבל איך זה שאני משמין ולא הם? אנא עני לי במהרה תודה מראש!!!
שלום רב יש סיבות רבות לבעיה שאתה מתאר יכולות להיות נפשיות פיזיולוגיות בדרך כלל שתהן ביחד. סיבות גופניות - מטבוליזם איטי יותר מהרגיל (בגלל בעיה בבלוטה, תורשה ). גוף יעיל מאד מבחינה מטבולית. עשיית דיאטות רבות בעבר. סיבות נפשיות - אכילה לא מודעת (קורה המון). חוסר הבנה לגבי כמה קלוריות יש באמת במזון(חושבים שאוכלים נכון אבל בעצם אוכלים הרבה קלוריות בלי לשים לב). הרבה מאד אנשים מרגישים שאין הצדקה לעודף המשקל שלהם . ממחקרים שנערכו התגלה תמיד שהם אוכלים הרבה יותר ממה שהם מדווחים בפועל. עלך לקבל יעוץ מקצועי זה מאד יעזור.