המיון בברזילי יוקם במקום המקורי

(0)
לדרג

ראש הממשלה החליט כי חדר המיון הממוגן בברזילי יוקם במקום המתוכנן. בניית חדר המיון באתר המקורי תאפשר הקמה מיידית של מחלקת ילדים שתוכננה בצמוד אליו

מאת: מערכת zap doctors

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הממונה גם על תיק הבריאות, הנחה אמש את הדרג המקצועי במשרד הבריאות להיערך לבניית חדר המיון הממוגן של בית החולים ברזילי באתר המקורי.

נתניהו קיבל החלטה זו בהסתמך על בחינה מקצועית, שבוצעה על ידי צוות בראשות מנכ"ל משרד ראש הממשלה, בהתאם להחלטת הממשלה מתאריך 21 במרץ 2010. כזכור, החלטת הממשלה המקורית הייתה לעכב את התחלת ההליכים לבניית חדר המיון למשך חודש ימים כדי לאפשר בחינה מקצועית של הסוגיות השונות.

"ניצחון הציבור והלחץ התקשורתי"

בהודעה מלשכת נתניהו נמסר כי השיקולים המרכזיים שהובילו להחלטה שחדר המיון ייבנה במיקום המקורי הם: עדיפות למיגון תת קרקעי על פני מיגון עילי; סמיכות חדר המיון לבית החולים - האתר המקורי קרוב יותר ומאפשר חיבור תת קרקעי מוגן בין חדר המיון לבין בית החולים והוא זמין יותר להקמה מהירה, משום שלגביו יש כבר היתרי בנייה. כמו-כן, הקמת חדר המיון באתר המקורי תאפשר הקמה מיידית של מחלקת ילדים שתוכננה בצמוד אליו ותוך הישענות על מערכות חדר המיון.

"החלטתו של ראש הממשלה הינה ניצחון הציבור והלחץ התקשורתי", אומרת ח"כ רחל אדטו. "המחאה החריגה בעוצמתה אשר ליוותה את החלטת הממשלה הראשונית היתה עדות לסלידת הציבור מאופן קבלת ההחלטות שכל מטרתו היא שמירת יציבות הקואליציה ללא כל התייחסות מקצועית ועניינית. יש לקוות כי תחילת הבינוי תעשה במהירות לטובת בריאותם ובטחונם של תושבי אשקלון ועוטף עזה."

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום