שיבא, העמק וברזילי בעומס יתר

(0)
לדרג

משרד הבריאות הורה למד"א לא להעביר נפגעים ב-24 שעות הקרובות לבתי החולים שיבא, העמק וברזילי עקב עומס רב במחלקות האשפוז. החולים יופנו לבתי חולים אחרים

מאת: ליאת עיני, כתבת doctors

העומס בבתי החולים הגיעו לשיאו: בתי החולים שיבא, העמק בעפולה וברזילי באשקלון פנו למשרד הבריאות והתלוננו על תפוסה של מעל 100%. בעקבות פניות אלו, משרד הבריאות הורה למד"א לא להעביר נפגעים ב-24 שעות הקרובות לשלושת בתי החולים.

דוברת המרכז הרפואי "העמק" מסרה ל-doctors כי "המחלקות הפנימית והמיון בעומס של 150 אחוזי תפוסה. פנינו למשרד הבריאות שיאפשר לנו להעביר חולים לבתי חולים אחרים במידת האפשר, עד שיופחתו העומסים הגדולים. משרד הבריאות קיבל את הפניה וביקש ממד"א להעביר חולים לבתי חולים אחרים. בית החולים לא סגור ולא נסרב לקבל אף חולה שיגיע, אבל אנחנו מבקשים מהציבור לא להגיע במידת האפשר, אם הבעיה לא דחופה".

ממשרד הבריאות נמסר כי "מדובר בהנחיה למד"א לווסת את פינוי הנפגעים. ההנחיה אינה מתייחסת לחולים שמתפנים עצמאית לבתי החולים. בנוסף, במקרי חירום הנפגעים יפונו לכל חדרי המיון. מד"א הונחה לבצע את וויסות הנפגעים ב-24 שעות הקרובות בלבד".

יש לציין כי החל מהיום (א') ולאורך כל ערבי השבוע, יתגייסו חברי הנהלת שיבא לעזור לצוותים הרפואיים במחלקות הפנימיות בבית החולים.

בואו לדבר על זה בפורום רפואה דחופה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום