צמח לטיפול בשפעת החזירים

(0)
לדרג

מחקר מוכיח: אכיניצאה יעילה בעיכוב וירוס שפעת החזירים. החוקרים גילו כי תמצית האכינצאה הייתה יעילה נגד נגיפי השפעת השונים אף יותר מתרופות מרשם מקובלות

מאת: מערכת zap doctors

אכינצאה יעילה יותר בעיכוב וירוס שפעת החזירים, בהשוואה לטמיפלו ותרופות מרשם נוספות. כך עולה ממחקר חדש שנערך על-ידי צוות חוקרים בינלאומי מגרמניה ומאוניברסיטת קולומביה שבקנדה, ופורסם בעיתון היוקרתי לוירולוגיה ב-13 בנובמבר 2009. במחקר נבחנה השפעת אכינציאה על וירוסי השפעת העונתיים ובכללם וירוס שפעת החזירים.

בתנאי מעבדה נמצא כי לצמח האכינצאה ישנה השפעה מעכבת על ההתפשטות של הוירוס (מונע את היכולת של הוירוס להשתכפל), בהשוואה לפלסבו ולתרופה טמיפלו. המחקר בדק גם את ההשפעה של הצמח על הזנים העונתיים של השפעת וגם בזנים אלו ההשפעה של האכינצאה על ההתפשטות של הוירוס הייתה הגבוהה ביותר בהשוואה לפלסבו ולטמיפלו.

אלטרנטיבה להתמודדות עם השפעת

המחקר נערך על מיצוי אכיניצאה 95% בשם "אכינפורס" של חברת 'ווגל' המשווק בארץ על-ידי אלטמן רוקחות טבעית. במחקר נראה כי הזנים השונים של השפעת אינם מפתחים עמידות לתכשיר גם לאחר מספר טיפולים, וזה בהשוואה לתרופות מרשם קונבנציונליות שכמעט 100% מהוירוסים פיתחו עמידות לתרופות לאחר מעגל הטיפול השלישי.

במחקר זה נראה שאכינפורס השפיע במינון המוצע לצרכן (ואפילו בפחות מזה) על ריכוז גבוה של וירוסים. מסקנת החוקרים הייתה שלאכינצאה ישנה פעילות אנטי ויראלית חזקה והתכשיר מהווה אלטרנטיבה יעילה להתמודדות עם המגיפה העולמית.

"יעיל במניעת מחלות זיהומיות"

"במחקר החדש נמצאו ממצאים מפתיעים שהראו כי תמצית האכינצאה הייתה יעילה נגד נגיפי השפעת השונים בכללם שפעת החזירים ושפעת העופות אף יותר מתרופות מרשם מקובלות", אומר ד"ר מוטי לוי MD מנהל 'כללית משלימה'. "מדובר בממצאים מפתיעים אשר יכולים לפתוח אופקים חדשים בחקר התרופות האנטי ויראליות המתבססות על צמחי מרפא".

כבר בשנת 1999 ארגון הבריאות העולמי WHO בדק והמליץ על השימוש באכינצאה כצמח יעיל להקלה ומניעה של מחלות זיהומיות בדרכי הנשימה העליונות. ברמה הקלינית, התקבל אישוש נוסף ליכולות הטיפוליות של האכינצאה במטה אנליזה אשר בחנה את המחקרים השונים שפורסמו עד כה על הצמח. העבודה התפרסמה באחד מהעיתונים הרפואיים החשובים ביותר בתחום המחלות הזיהומיות בעולם: The Lancet Infectious Disease בשנת 2007 והראתה באופן מובהק סטטיסטית שאכינצאה הפחיתה את ההדבקה במחלות ב-58% ואת משך המחלה ב-1.4 ימים.

"בתמצית הנחקרת השתמשו בכל רכיבי הצמח בזמן קטיפתו ובכך שימרו את תכונותיו". אומרת דתיה יער מאלטמן רוקחות טבעית.

בואו לדבר על זה בפורום שפעת החזירים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום