מח עצם: להציל את אבא של נטלי

(0)
לדרג

ארגון "עזר מציון" יוצא במבצע לאיתור תורמי מח עצם להצלת חייו של אלי טובבין, אב לילדה בת שש. המבצע יתקיים ב-8.12 (ג') בעשרות תחנות ברחבי הארץ

מאת: מערכת zap doctors

ארגון "עזר מציון" יוצא במבצע ארצי לאיתור תורמי מח עצם להצלת אלי (איליה) טובבין. המבצע, שיערך תחת הכותרת "נטלי רוצה להציל את אבא", יתקיים ב-8.12 (ג') בעשרות תחנות ברחבי הארץ.

המבצע כולל איסוף דגימות דם ותרומות כספיות לצורך מימון הבדיקות. לצורך המבצע גייסה העמותה אלפי מתנדבים שיפעלו בעשרות נקודות התרמה בכל רחבי הארץ.

עשרות חולים ממתינים למח עצם

אלי (איליה) טובבין, בן 33, חולה בלוקמיה, עלה לארץ בשנת 92 ממוסקבה, נשוי ואב לנטלי בת ה- 6. אלי עובד חברת מייקרוסופט. בנוסף לאלי ממתינים היום עשרות חולים ישראלים בצפייה למח עצם מתאים שיוכל להציל את חייהם.

"אנו עוסקים בהצלת חיים וכל אזרח ישראלי יכול להיות חלק מהמאמץ - אם בבדיקת הדם ואם בתרומה כספית", אומרת ד"ר ברכה זיסר, מנהלת המאגר הלאומי למח עצם של עזר מציון. "מדובר בבדיקת דם פשוטה שיכולה להציל חיים. ככל שייבדקו יותר מבחנות, כך יגדל הסיכוי למצוא תורם מתאים. אנחנו מקווים כי במהלך המבצע ימצא תורם מתאים להצלתו של אלי. בכל מקרה התורמים הפוטנציאליים יצורפו למאגר הלאומי למח עצם של עזר מציון וישמשו את כלל הציבור הישראלי גם בהמשך, ובכך יגבירו משמעותית את הסיכוי להצלת חיי אחרים בעתיד. אנחנו מתחייבים שכמו תמיד, כל מבחנה שתיאסף תיבדק, בכל מקרה אנו זקוקים גם לתרומות כספיות".

יש לציין כי עלות בדיקת כל מבחנה הינה 180 ש"ח. בארגון מבקשים כי מי שכבר תרם בעבר ונמצא במאגר ימנע מתרומה כפולה. ניתן לבדוק אם אתם במאגר באתר האינטרנט של עזר מציון.

לתרומה של 10 ש"ח שלחו SMS עם המספר 10 למספר 2030. טלפון לפרטים על נקודות איסוף דגימות, לתרומות או לבירור מוקד ההתרמה הקרוב לביתכם: 1-800-236-236.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום