שבוע 35 להריון

(36)
לדרג

ההריון שלך מתקדם, ונראה שאת מתקשה לישון בלילה. יש הטוענים כי זו דרכה של אמא אדמה להכין אותך לחיים עם תינוק חדש. העובר שלך מוסיף 250 גרם בכל שבוע בשלב זה

מאת: מערכת zap doctors
האם

ההריון שלך מתקדם, ונראה שאת מתקשה לישון בלילה. יש הטוענים כי זו דרכה של אמא אדמה להכין אותך לחיים עם תינוק חדש. אחרים חושבים שהדבר נגרם כתוצאה מדאגה לבריאותו של התינוק, מהלידה ומההורות. יש גם אין ספור סיבות פיזיות הגורמות לכך שתתקשי לישון. ההליכה לשירותים כל 45 דקות, כמו גם כאבי הגב המתמשכים, לא מקלים על השינה. נסי לעשות הטיות אגן לפני השינה, תוך הגבלת לגימת נוזלים אחרי שעה קבועה. כדאי לך לנסות להיות ממש עייפה כאשר את הולכת לישון. את צריכה להתחיל לקשור את הקצוות האחרונים בכל הקשור למאגר הידע שלך לגבי הלידה.

העובר

העובר שוקל מעל 2 ק"ג, למרות שבשלבים המאוחרים בהריון יש מקום להבדלים גדולים יותר מאשר בתחילת ההריון. העובר שלך מוסיף 250 גרם בכל שבוע בשלב זה. אורכו מגיע ל-46 סנטימטרים מכף רגל ועד ראש, לעומת המדידות הקודמות שנמדדו מראש עד עכוז. כל מערכות האיברים כבר נמצאות זה זמן רב, וכעת הן במסגרת תהליך של סגירת הקצוות האחרונים לפני הלידה.

האב

אם לא הספקת ליהנות "ממשחק הבעיטות" עם עוברך, זה הזמן לעשות זאת. בדרך כלל כאשר אתה שם את היד על בטנה של בת זוגך, אתה מרגיש את העובר בועט. נסה להקיש על הבטן, ותראה איך התינוק מגיב.

בדיקה מומלצת

בדיקת אולטרה-סאונד הריוני: הערכת משקל וכמות מי שפיר.

למידע נוסף היכנסו לעמוד שבועות הריון

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום