מדריך קנייה בנושא תיקים לתינוקות

(0)
לדרג

תיקים לתינוקות צעצועי תינוקות בטיחות ילדים גב אורתופדיה

מאת: ניצן סדן

ילדים ותינוקות זקוקים לתיקים משלהם, בדיוק כמונו המבוגרים. כאשר יוצאים איתם החוצה, צריך לקחת חיתולים, בקבוקים, צעצועי תינוקות ומה לא, ציוד שלא ניתן לשאת בצורה בטוחה ונוחה בתיק גב רגיל. לשם כך נועדו תיקי התינוקות, תיקים שנועדו לסייע לכם לקחת איתכם את כל שתזדקקו לו לטיפול בילדכם. מגוון התיקים והסוגים רחב, וחשוב להכיר את מאפייני כל תיק ותיק על מנת שתוכלו לבחור את התיק הנכון ביותר לצרכים שלכם ושל ילדכם.

תיק החתלה

תיק המכיל מקום ייעודי לחיתולים נקיים ומלוכלכים, מגבונים, בקבוקים, מוצצים, אוכל, סינר ועוד. עיצוב התיק יכול להיות בצורת תיק יד או תיק גב, ובסגנון נשי, גברי או יוניסקס. תיקי החתלה מסוימים אף נפתחים למשטח החתלה ומאפשרים לכם לחתל את התינוק גם מחוץ לבית. היות ותיקי ההחתלה נועדו גם לתינוק אבל גם לכם, הם מכילים גם תאים לפלאפון, ארנק, מפתחות ועוד.

תיק עגלה

תיק החתלה אשר מתוכנן לנשיאה ביד או על הגב בדומה לתיק החתלה רגיל, אך מתוכנן גם לחיבור לעגלת התינוק. התיקים מתוכנים לחיבור לידיות, גב או דופן העגלה, על-מנת להקל את נשיאתם. גם הם כוללים תאי אכסון יעודיים לציוד החתלה והאכלה, וחלק מהם גם נפתחים למשטח החתלה.

תיק גן

תיק המיועד לנשיאה על-ידי ילדכם, ומתוכנן להכיל כלי אוכל, צעצועים וכלי החתלה שתזדקק להם הגננת שלו בפעוטון ובגן הילדים. תיקים אלו הם קטנים ומתאימים לילדים.

בטיחות

תיקי החתלה ועגלה: חשוב מאוד לוודא כי התיק ניתן לרחצה ולכיבוס בצורה נוחה, ושהוא נוח ומתאים לכם גם מבחינת נשיאה וכוונון רצועות כאשר מדובר בתיק גב (כדי שיתאים לשני בני הזוג), וגם מבחינת התאמה לעגלה שרכשתם כאשר מדובר בתיק עגלה. אם מדובר בתיק אשר נפתח למשטח החתלה חשוב לוודא כי רצועות התיק אינן נמצאות בהישג ידו של התינוק כאשר הוא שוכב על המשטח. רצועות אלו הן לרוב מחוספסות ולעיתים אף מחודדות ועלולות לשרוט. חפשו מוצר בעל תו תקן ישראלי או בינלאומי שיבטיח את איכות התיק ועמידותו בסטנדרטים הבטיחותיים המחמירים ביותר.

תיקי גן: בדקו כי לתיק הגן יש תו תקן ישראלי או בינ"ל. על התיק להיות עמיד במים ונוח לכביסה, בעל רצועות נוחות ועדינות וללא תפירה גסה או קצוות מחודדים אשר עלולים לפצוע ולשרוט.

להשוואת מחירים - לחצו כאן.

בואו לדבר על זה בפורום "בטרם" - לבטיחות ילדים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום