מ.מ.ש בזמן: על מפגשים לאמהות טריות, תמיכה בהנקה וסביבה חברתית

(0)
לדרג

עמותת מ.מ.ש. מציגה לראשונה בארץ "בייבי קפה" בית פתוח לאימהות צעירות

ממש כך...

עמותת מ.מ.ש - מרכז משפחתי שכונתי במרכז מ.מ.ש ברח' הרוגי המלכות 7, פינת רח' נמירובר 2 ברמת החייל בת"א פותחת לראשונה בארץ "בייבי קפה" המהווה בית פתוח אחת לשבוע לציבור האימהות לאחר לידה עם תינוקיהן עד גיל 6 חודשים. ה"בייבי קפה" של מ.מ.ש. הוא מעין שילוב בין בית חם ואוהב, שיחות נפש עם מנחות המרכז, מדריכות הנקה ואימהות אחרות, באווירה ביתית מעניינת תומכת וחמה שאפשר במסגרתה לבלות ולהנות מהבוקר ולבלות עד שעות הצהרים תמורת מחיר סמלי של 20 ¤ בלבד

הדלתות של מרכז מ.מ.ש נפתחות בשעה 10:00 בבוקר ואפשר משעה זו לבלות, לדבר ופטפט עם עוד אימהות על כוס קפה ועוגה עד שעה 13:00. בכל מפגש מתקיימת שיחה של שעה - בשעה 10:30 שמיועדת לאימהות טריות וניתן במסגרתה להעלות נושאים הקרובים ללב ולהציג שאלות שמטרידות את המשפחה החדשה. השתתפות בשיחה אינה חובה.

לדברי אלן שיין מנהלת עמותת מ.מ.ש: "עמותת מ.מ.ש. היא עמותה ללא מטרות רווח שנוסדה בשנות ה-80 על ידי אימהות כדי למלא חלל ממסדי במקום מפגש ייחודי, חברתי וענייני לנשים בהריון ואחרי לידה. מ.מ.ש. עדיין העמותה היחידה ששמה לה מטרה כזו וכיום מציעה פעילות קהילתית כמו הכשרת אימהות המתנדבות לעזור לאימהות טריות, בתוכנית "אם לאם" ומנהלת בית פתוח למטפלות, סבתות ואימהות של פעוטות, מסגרת "בא-לי-גן" שגם מכינה את הפעוט למסגרת עתידית, וגם קליניקה קהילתית להנקה "מלהיב" (מרכז להדרכה ויעוץ בהנקה ) בניהולה של אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת IBCLC.

* בדבר פרטים ניתן להתקשר למ.מ.ש. 2411-647-03 או לרכזת פעילות הקפה רייצ'ל גמבש 052-671-0168.
או להרשם דרך אתר האינטרנט החדש של עמותת מ.מ.ש.

כיום מקדמת העמותה פרויקטים חברתיים בהתנדבות כמו קליניקה ויעוץ להנקה, בית פתוח המהווה מקום מפגש לאמהות לאחר לידה והכנה לפעוט עצמו לקראת מסגרת קבוצתית עתידית וכאמור מסגרת לפרויקט החדש "אם לאם". העמותה גם מחפשת חסות או תרומות לממן את הפרויקט המיוחד הזה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום