אנו מכריזים בזאת..

(0)
לדרג

לראשונה בעולם: קונגרס וירטואלי לרפואת שיניים, דיונים מקצועיים וכן שבוע בריאות הפה לציבור הרחב

מאת: מערכת zap doctors
תשמרו על הפה שלכם..

קהילת רפואת השיניים בישראל תקיים בתאריכים 18-21 ביולי את הקונגרס הוירטואלי הראשון לרפואת שיניים. הקונגרס יערך במסגרת רשת התקשורת האלקטרונית לקהילת רפואת השיניים בישראל. במסגרת הקונגרס יערכו דיונים מקצועיים אינטראקטיביים על חידושים רפואיים בתחום רפואת השיניים ועל עתיד המקצוע בישראל. כמו כן יערך במסגרת הקונגרס שבוע בריאות הפה לציבור הרחב תחת הכותרת: "תשמרו על הפה שלכם".

על הקונגרס

לדברי ישראל רוזנברג, יו"ר איי.די. פי קהילת רפואת השיניים בישראל, הקונגרס הוירטואלי יהיה פסגת הועידה של כל העוסקים בתחום בארץ. מדובר בפריצת דרך בשימוש ברשת הוירטואלית לצורך עריכת ועידה מקצועית. קונגרס בהיקף כה גדול, המתפרס על פני מרתון של ארבעה ימי דיונים, טרם נערך באינטרנט. בקונגרס ישתתפו מובילי הדעה בתחום רפואת השיניים, כולל ראשי האקדמיה, ההסתדרות לרפואת שיניים, האיגודים המקצועיים וכלל נותני שירותי התמיכה המקצועיים ברפואת השיניים. הקונגרס יתן את האפשרות ללבן את הנושאים הנוגעים לרפואת השיניים, וזאת מבלי לצאת מהבית או מקום העבודה ובלי להפסיד "זמן כסא" יקר וכסף בנסיעות. המשתתפים יוכלו לקחת חלק בפעילות בכל שעה משעות היום וכן להתעדכן ולקרוא את כל מה שהתרחש בזמן העדרם.

קהילת רפואת השיניים בישראל מונה 15 אלף איש, מחצית מהם רופאי שיניים ומחצית סייעות ושינניות, עובדי מעבדות וספקי ציוד ושרותים לרופאים. לדברי ישראל רוזנברג, שיעור רופאי השיניים ביחס לאוכלוסיה בישראל הוא מהגבוהים בעולם ומגיע לרופא אחד לכ-800 איש. מסיבות של העדר מודעות מספקת, פחות מ-30% מהזקוקים לטיפולי שיניים אכן פונים לבצע אותם במועד והשאר דוחים אותם עד שאין ברירה. לכן יש מקום לצמיחה של ענף רפואת השיניים בישראל והגדלת ציבור המשתמשים בשרותי הרופאים באמצעות הגברת המודעות ושיווק נכון.

במסגרת הקונגרס המקצועי ידונו כל ההיבטים הנוגעים למקצוע רפואת השיניים: האם יש רפואת שיניים אלטרנטיבית? ניהול דנטלי, שיווק עצמי של רופאי השיניים, הגברת המודעות, הביטוח הרפואי של הצרכנים, ביטוח מקצועי של רופאי השיניים, שימוש בפסיכולוגיה ברפואת השיניים ודמותו של הענף בשנת 2010. בחלק הציבורי של הקונגרס, שיהיה פתוח בפני הקהל הרחב, ניתן יהיה להציג שאלות בפני המומחים בשורה של נושאים ובהם: שמירה על ההגיינה של הפה, טיפולי שיניים פשוטים ומורכבים, השתלות, טיפולים אסתטיים לשיפור מראה הפה וישור שיניים. מי שסובלים מחרדה מפני טיפולי שיניים יוכלו לקבל יעוץ בנושא. כמו כן ניתן יהיה להפנות שאלות מיוחדות הנוגעות לטיפולים אצל ילדים ובני נוער וכן באוכלוסיה המבוגרת.

הקונגרס יהיה פעיל לאורך ארבעת הימים, 18-21 ביולי. לצד הקונגרס תתקיים תערוכה וירטואלית דנטלית, שבה יוצגו חידושים בענף. המשתתפים בקונגרס יוכלו לבחור בחדרי דיונים בהם ישתתפו על פי הנושאים המענינים אותם. בנוסף, הם יוכלו לנהל בינם לבין עצמם צ'טים ב"קפיטריה וירטואלית" שתפעל במסגרת הקונגרס.

בואו לדבר על כך בפורום רפואת שיניים

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום